У Дубліні кожну десяту поїздку здійснюють на велосипеді. Як показало останнє дослідження, кількість велосипедистів у столиці Ірландії подвоїлась всього за вісім років!

Ендрю Монтегю, керівник Комітету транспорту та дорожнього руху в міській раді Дубліна, заявив, що ініціативи з активізації велоруху в місті працюють.

«Я радий бачити, як все більше людей для пересування по місту обирають простий і швидкий спосіб – велосипеди, – каже пан Монтегю. – Зусилля міськради Дубліна у підтримці вело-транспорту окупаються, і в 2013 році ми будемо заохочувати ще більше людей сідати на свої власні велосипеди».

Міською радою Дубліна було проведено дослідження дорожнього руху. Було підраховано кількість автомобілів, велосипедистів і пішоходів при в’їзді в місто між Великим каналом на півдні та Королівським каналом на півночі.

Опитування було проведено в 32 місцях між 7 і 10 ранку в листопаді минулого року. Були виявлені цікаві факти:

– Протягом минулого року відбулося зростання числа велосипедистів на 16% (в цілому між 2004 і 2012 роками кількість велосипедистів подвоїлася).

– Кількість пішоходів у минулому році зросла на 17%.

– Кількість вантажівок, що рухаються в центр, знизилася на 6,5% в минулому році (загалом зниження відбулося на 61% у період між 2002 і 2012 роками).

– Кількість поїздок на легкових автомобілях знизилася всього на 0,2% за минулий рік, а проте за останні 10 років зниження відбулося майже на 8%.

– Люди, які їздять по місту на власних авто, все ще становлять більше двох третин (67,5%) всіх приміських поїздок.

Дослідження також показало, що число автобусних поїздок зросло на 2,5% за 10-літній період між 2002 і 2012 роками.

Однак Дублінська автобусна служба скоротила кількість рейсів більш ніж на 10%, в той час як поїздки на приватних автобусах у Дубліні зросли на 18%.

Міська рада Дубліна заявляє, що результати дослідження продемонстрували успіх багатьох транспортних схем, введених у місті в останні роки. Серед останніх найбільш успішними є Дублінський портовий тунель, стратегія управління вантажними автомобілями, підвищення якості руху автобусів (Quality Bus Corridors), схема dublinbikes (дублінські велосипеди), велосипедний маршрут вздовж Великого каналу та зони з обмеженням швидкості до 30 км/год в центрі міста.

Джерело статті: http://www.irishtimes.com/newspaper/breaking/2013/0206/breaking48.html

Переклад: активіст Асоціації велосипедистів Києва Богдан Деркач

 

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.