Незважаючи на те, що кількість людей, які їздять на роботу велосипедом збільшилася на 40% з 2000 року, нам ще далеко до мільйону. Для порівняння: щодня на велосипеді по дорогах їздять 204 мільйони людей. Чи не прикро?

Подорож на роботу велосипедом не тільки покращує здоров`я, фінансовий стан та рівень життя велосипедиста. Збільшення кількості велосипедистів на дорогах – та, відповідно, зменшення кількості автомобілів, – дало би потрібний ривок до розкриття цього потенціалу усій країні.

А ось і причини, щоб призвичаїтись їздити на роботу та з роботи на велосипеді:

Це значно дешевше за використання машини для такої ж відстані.

Через постійно зростаючі ціни на пальне та витрати на шини, ціна утримання автомобілю зросла майже на 2% і становить $8,946 у 2012 (згідно з Американською асоціацією автомобілістів).

Ціна утримання велосипеда у хорошому стані менша у 30 разів і становить $308 на рік, згідно з “Sierra Club”.

“Якби американські водії раз на тиждень робили хоча б одну поїздку на 4 милі велосипедом замість автомобіля, вони б зберегли приблизно 2 мільярди галонів пального. Оскільки галон коштує $4, вони зберегли би $7,3 мільярди кожного року”.

Це безкоштовний спортзал на колесах.

Коли я почав їздити на велосипеді два роки тому, майже миттєво почали зникати фунти ваги. Для цього не знадобилися витрати та час на спортзал.

Зазвичай за перший рік велосипедисти втрачають 13 фунтів ваги.

“Велосипедні поїздки можуть бути хорошим кардіо-тренуванням, – каже доктор медицини Ліза Калаган з нью-йоркскького госпіталю спеціальної хірургії. – Якщо ви багато важите та починаєте фізичні тренування, починається сильне навантаження на ваші суглоби… Саме тому велосипед та плавання будуть для вас хорошим варіантом”.

Ви точно не будете сумувати за вранішніми дорожніми заторами.

Згідно з останніми даними US Census Data, американці витрачають на дорогу на роботу більше 25 хвилин, а в містах на кшталт Нью-Йорку та Атланти навіть удвічі більше. І саме велосипед може цьому завадити.

“Половина робочого населення працює ближче 5 миль від дому, і цю відстань зазвичай швидше подолати на велосипеді”, – пише редактор Kiplinger Аманда Лілі.

Вам навіть не потрібно купувати велосипед.

Нещодавно розпочалася хвиля впровадження міських велопрокатів (bicycle share system, bicycle hire) у Вашингтоні, Бостоні, Чикаго, Майямі, що надають можливість брати у прокат велосипед для коротких поїздок на 30-40 хвилин за невелику щорічну плату.

Така ж програма у Нью-Йорку стартує навесні 2013, і вартість такого річного абонементу становитиме $95, що на $100 менше за місячний проїзний у метро.

Ми можемо зберегти сотні мільйонів замість витрачати їх на лікування.

“Найважливіший соціоекономічний вплив велосипеду йде саме на витрати на здоров`я”, – каже Енді Кларк, президент Ліги aмериканських велосипедистів.

Цей факт найменш за все потрібно доводити у Портленді. Згідно з результатами дослідження, надрукованими у “Журналі фізичной активності та здоров`я”, “протягом наступних 30 років жителі Портленду можуть зберегти $594 мільйони на витрати, пов`язані зі здоров`ям, та від $143 до $218 мільйонів на пальне, якщо вони інвестують у велокультуру”.

Компанії заощадять мільйони через підвищену продуктивність праці.

Нещодавнє дослідження, проведене голландським TNO, довело, що люди, які їздять на роботу на велосипеді, рідше дзвонять і брешуть, що вони захворіли.

“Якщо на роботу буде їздити велосипедом лише 1 відсоток працюючого населення, це знизить витрати роботодавців Данії витрат на $34 мільйони через прогули,пише Ерл Блюменхаєр в “Американському велосипедисті”. – Це розрахунки на 7,1 мільйона працівників, у той час як у США працює 154 мільйонів людей”.

Це зробить поїздки на велосипеді безпечнішими для всіх.

На відміну від ситуації з автомобілями, чим більше велосипедів на дорозі – тим безпечніше вона стає для них, показує дослідження.

“Це діє,вважає доктор Джулі Хетфілд, травматолог з UNSW. – Вірогідність того, що окремий велосипедист буде збитий машиною, знижується зі збільшенням кількості велосипедів на дорозі. І чим безпечнішими стають поїздки на велосипеді, тим більше людей готові долучитись до них”.

У вас набагато більше шансів захворіти, якщо ви їздите на автобусі.

Свіже повітря дуже корисне для організму. Недавнє дослідження Університету Ноттінгема виявило, що користувачі громадського транспорту “у шість разів частіше страждають від гострих респіраторних інфекцій”.

Імовірно, ті хто їздять на ньому лише час від часу, ризикують ще більше.

Інше дослідження виявило безліч хвороб, які можуть викликати віруси, що знаходяться у пасажирських транспортних засобах, у тому числі кишкова паличка, сальмонела і Campylobacter, відповідно до Safetyissues.com.

Дядько Сем буде платити вам за подорожі велосипедом.

З січня 2012 року велосипедистам зменшили податок на 20 доларів на місяць задля відшкодування витрат на велосипед. Це стосується і працівників, що їздять на велосипеді в офіс принаймні три дні на тиждень.

За даними Національного центру досліджень сполучення, ці витрати включають ремонт і зберігання велосипеду.

Жінки можуть провести профілактику на кісткові захворювання.

З віком жінки стають більш вразливими до погіршення стану кісток через остеопороз.

Команда дослідників зі шведського університету виявила, що “жінки середнього віку значно рідше розтягують зап’ястя, якщо вони їздять на велосипеді або практикують інші фізичні навантаження такі, як ходіння”.

Ви вдихаєте більше шкідливих вихлопних газів, їдучи в автомобілі, ніж на велосипеді.

У той час, як викиди автомобільного пального шкідливі для будь-яких легенів, водії набагато більше дихають шкідливим повітрям ніж велосипедисти.

“Дослідження показують: ви отримаєте найбільше гидоти з повітря, коли ви знаходитесь усередині автомобіля,відзначає Умбра Фріск з Хріст. – Звичайно, особисте мобільне джерело викидів [автомобіль] виглядає герметичними, але це ілюзія. Насправді пасажири дихають викидами з вихлопної труби прямо перед ними. У автобусі повітря більш свіже. А велосипедисти та пішоходи вільніше дихають на околиці дороги”.

Ви більше ніколи не будете турбуватися про місце для паркування.

Сотні найбільших компаній увійшли у програму Американської ліги велосипедистів “Бізнес, дружній до велосипеда”. Такі ж міста, як Нью-Йорк, вимагають у комерційних офісних будівель місця для зберігання велосипедів.

В іншому випадку, якщо ваш офіс не впорядкував вам місце для паркування, інвестуйте у міцний замок на велосипед – і це все, що вам потрібно.

Складні велосипеди – теж досить корисна опція, оскільки їх можна запакувати у сумку і заховати під стіл або у шафу.

Наша економіка могла б використати цей імпульс до змін.

Велосипедисти у таких містах, як Копенгаген, стали лобістами їзди на велосипеді на мікро- та макроекономічному рівні.

У своєму “Велосипедному звіті за 2012” місто визнає: “кожен велосипедист заощадив ($ 0,42 за кожну милю на велосипеді) місту на транспортних витратах, безпеці, брендингу / туризму, транспортній інфраструктурі та охороні здоров’я”.

Джерело статті “13 Reasons You Should Start Biking To Work”

Автор: Mandi Woodruff

Переклала Юлія Блиндюк, член Асоціації велосипедистів Києва

інші цікаві матеріали

Стало відомо програму міжнародної конференції Велофорум 2017, який відбудеться в Миколаєві 6-8 жовтня 2017 року. Темою Велофоруму 2017 є “Велосипед – каталізатор змін у містах”.

У п’ятницю, 22 вересня, жителі Києва взяли участь у флешмобі “Велосипедом на роботу” в День без авто, який відзначають по всьому світу. Асоціація велосипедистів Києва

Київ долучається до Європейського тижня мобільності – свята раціонального розвитку транспорту. У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва підготувала насичену програму подій у столиці протягом усього