Навіть якщо ви були певні, що голландці уже придумали усі можливі варіанти велосипедної інфраструктури, вони все одно зробили ще один крок вперед і вирішили опалювати велосипедні доріжки протягом зимових місяців.

 

Як повідомляє голландська газета Telegraaf, зараз якраз розпочинають тестові опалення велодоріжок. Навіщо? Згідно зі статтею, теплі велодоріжки стають більш безпечними і призводять до зменшення кількості аварій.

 

Система опалення працюватиме з використання “асфальтних нагрівачів-колекторів”: накопичуватиме сонячне тепло влітку, зберігатиме його під землею до зими, а потім нагріватиме велосипедні доріжки взимку.

Така система коштуватиме до 40 тисяч євро за кілометр, але голландці вважають, що вона того вартує: адже вони збережуть гроші за рахунок менших лікарняних, зменшення використання солі і піску, і – якщо все піде за планом – за рахунок зменшення кількості автомобілів узимку.

Прочитати повну статтю “Dutch To Heat Cycle Lanes” англійською ви можете на сайті Європейської федерації велосипедистів.

Скорочений переклад Ірини Бондаренко.

інші цікаві матеріали

Громадська організація Асоціація велосипедистів Києва створила платформу юридичної допомоги для допомоги постраждалим у вело-ДТП. Про це розповіли на прес-конференції в ІА «Київ Інформатор». Платформа юридичної

Мер Києва Віталій Кличко і транспортна комісія Київради підтримали вимоги київської велоспільноти після лежачого протесту на Хрещатику. Постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту,

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту