Навіть якщо ви були певні, що голландці уже придумали усі можливі варіанти велосипедної інфраструктури, вони все одно зробили ще один крок вперед і вирішили опалювати велосипедні доріжки протягом зимових місяців.

 

Як повідомляє голландська газета Telegraaf, зараз якраз розпочинають тестові опалення велодоріжок. Навіщо? Згідно зі статтею, теплі велодоріжки стають більш безпечними і призводять до зменшення кількості аварій.

 

Система опалення працюватиме з використання “асфальтних нагрівачів-колекторів”: накопичуватиме сонячне тепло влітку, зберігатиме його під землею до зими, а потім нагріватиме велосипедні доріжки взимку.

Така система коштуватиме до 40 тисяч євро за кілометр, але голландці вважають, що вона того вартує: адже вони збережуть гроші за рахунок менших лікарняних, зменшення використання солі і піску, і – якщо все піде за планом – за рахунок зменшення кількості автомобілів узимку.

Прочитати повну статтю “Dutch To Heat Cycle Lanes” англійською ви можете на сайті Європейської федерації велосипедистів.

Скорочений переклад Ірини Бондаренко.

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та