Навіть якщо ви були певні, що голландці уже придумали усі можливі варіанти велосипедної інфраструктури, вони все одно зробили ще один крок вперед і вирішили опалювати велосипедні доріжки протягом зимових місяців.

 

Як повідомляє голландська газета Telegraaf, зараз якраз розпочинають тестові опалення велодоріжок. Навіщо? Згідно зі статтею, теплі велодоріжки стають більш безпечними і призводять до зменшення кількості аварій.

 

Система опалення працюватиме з використання “асфальтних нагрівачів-колекторів”: накопичуватиме сонячне тепло влітку, зберігатиме його під землею до зими, а потім нагріватиме велосипедні доріжки взимку.

Така система коштуватиме до 40 тисяч євро за кілометр, але голландці вважають, що вона того вартує: адже вони збережуть гроші за рахунок менших лікарняних, зменшення використання солі і піску, і – якщо все піде за планом – за рахунок зменшення кількості автомобілів узимку.

Прочитати повну статтю “Dutch To Heat Cycle Lanes” англійською ви можете на сайті Європейської федерації велосипедистів.

Скорочений переклад Ірини Бондаренко.

інші цікаві матеріали

Користувачів велосипеда в Києві поменшало на третину. При цьому вперше за два роки пропорція велосипедистів, що рухаються по дорозі і по тротуару, стала 50/50. Це

Сьогодні, 26 листопада, українські громадські організації та ініціативи, які працюють у сфері безпеки руху, презентували Маніфест за безпечні дороги. 26 організацій-учасниць закликають владу та суспільство

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») нагородила переможця конкурсу «Велопрацедавець 2019» у Києві та підбила підсумки національного конкурсу у 8 містах. Конкурс «Велопрацедавець року» відзначає найзручніші