Наступного року на трьох вулицях Черкас, проспекті Хіміків, Благовісній та Ільїна, будуть облаштовані смуги для громадського транспорту та велосипедів. Це обговорювали мер Сергій Одарич, директор департаменту містобудування та архітектури Олександр Ільченко та черкаські велоактивісти 27 листопада.

“Створення двосторонніх велодоріжок заплановане при ремонті вулиці Козацької. У планах – капітальний ремонт Героїв Дніпра, де також будуть відведені доріжки для велосипедного транспорту”, – пише у Facebook журналіст Alex Kharchenko.

 

Він сподівається, що ця зустріч стане відправною точкою у формуванні велосипедної інфраструктури міста, та запрошує мешканців Черкасів надавати свої варіанти маршрутів велодоріжок, а також ідеї з розробки правил для велосипедистів, екіпірування велосипедиста і “начинці” велосипеда.

Харченка запросили на зустріч після того, як він запропонував розвивати велоінфраструктуру на сторінці Facebook мера міста Сергія Одарича. Протягом чотирьох місяців Харченко мешкав у Лондоні, де їздив переважно на велосипеді. Зараз він збирає громадські думки та підключає черкаських велосипедистів.

Нагадаємо, у січні 2012 начальник управління вуличної інфраструктури Черкасів Віталій Дядченко повідомив, що розробка технічного завдання з будівництва велоінфраструктури у паркових зонах міста є одним з напрямків роботи черкаської мерії. Окрім паркових зон, велодоріжки планували проектувати на вулицях, де заплановано капітальний ремонт: Одеській, Пастерівській, Козацькій.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва провела для своїх волонтерів курс Cycling&Writing зі створення контенту про міський розвиток та велорух. Під час курсу Cycling&Writing волонтерська команда дізналась про

Асоціація велосипедистів Києва у складі Української велосипедної мережі звернулась до Міністерства інфраструктури України з оскарженням повної заборони провезення велосипедів у поїздах категорії «Інтерсіті» та «Інтерсіті+».

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської