Велопарковки у Києві, які відкриває “Київтранспарксервіс”, не є такими, на яких можна залишати велосипед на довгий час. Крім того, деякі з них встановлені не у тих місцях, які затверджувала Асоціація велосипедистів Києва.

Всупереч прес-релізу Київської міської державної адміністрації, який був розісланий 3 жовтня, після відкриття велопарковки біля Оперного театру, велосипедисти не можуть використовувати встановлені велопарковки для того, щоб “залишити свій велосипед та рушити далі пішки або скористатися громадським транспортом” (цитата з прес-релізу).

Встановлена конструкція велопарковок передбачає зберігання велосипедів тільки протягом короткого часу, про що представники Асоціації говорили “Київтранспарксервісу” під час зустрічі.

Велопарковки ж великої місткості, переваги яких у прес-релізі описує “Київтранспарксервіс”, у Києві відсутні. І на жаль, не ведеться жодних робіт, щоб їх спроектувати та встановити. Такі велопарковки мають бути встановлені біля ключових станцій метро, бути під навісом або у приміщенні, і на початку мати охорону – тільки тоді велосипедисти зможуть залишити там велосипед, поїхати в центр на метро, а потім повернутися з метро додому знову на велосипеді.

Потрібно розрізняти ці два види велопарковок: тимчасову і на тривалий термін, – і не підміняти поняття у текстах, які надсилаються журналістам.

Окрім цього, велопарковка біля Оперного, відкриття якої 3 жовтня здобуло такої уваги журналістів, встановлена не у тому місці, яке затверджувала Асоціація велосипедистів Києва.

Спочатку ми в Асоціації не могли зрозуміти, чому “Київтранспарксервіс” самовільно, всупереч нашому погодженню, поставив велопарковку в іншому місці. Але кілька фотографій поставили все на свої місця: очевидно, місця для велопарковки в погодженому місці не залишилося через припарковану автомашину.

У такому разі, ми просимо не заявляти, що погоджували місця з Асоціацією велосипедистів Києва, якщо без попереджень ці місця легко змінюються під час монтажу.

Нам невідомо, чи інші велопарковки встановлені в тих місцях, які затверджувала Асоціація, тому ми не будемо коментувати інші.

Водночас, наголошуємо на тому, що встановлення велопарковок у Києві є передчасним кроком. Не можна встановлювати велопарковку, не роблячи нічого, щоб велосипедист міг до неї зручно і безпечно доїхати. Велопарковки можуть бути корисними у місті, але тільки тоді, коли у місті розвинена або розвивається велосипедна дорожня інфраструктура.

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та