Велопарковки у Києві, які відкриває “Київтранспарксервіс”, не є такими, на яких можна залишати велосипед на довгий час. Крім того, деякі з них встановлені не у тих місцях, які затверджувала Асоціація велосипедистів Києва.

Всупереч прес-релізу Київської міської державної адміністрації, який був розісланий 3 жовтня, після відкриття велопарковки біля Оперного театру, велосипедисти не можуть використовувати встановлені велопарковки для того, щоб “залишити свій велосипед та рушити далі пішки або скористатися громадським транспортом” (цитата з прес-релізу).

Встановлена конструкція велопарковок передбачає зберігання велосипедів тільки протягом короткого часу, про що представники Асоціації говорили “Київтранспарксервісу” під час зустрічі.

Велопарковки ж великої місткості, переваги яких у прес-релізі описує “Київтранспарксервіс”, у Києві відсутні. І на жаль, не ведеться жодних робіт, щоб їх спроектувати та встановити. Такі велопарковки мають бути встановлені біля ключових станцій метро, бути під навісом або у приміщенні, і на початку мати охорону – тільки тоді велосипедисти зможуть залишити там велосипед, поїхати в центр на метро, а потім повернутися з метро додому знову на велосипеді.

Потрібно розрізняти ці два види велопарковок: тимчасову і на тривалий термін, – і не підміняти поняття у текстах, які надсилаються журналістам.

Окрім цього, велопарковка біля Оперного, відкриття якої 3 жовтня здобуло такої уваги журналістів, встановлена не у тому місці, яке затверджувала Асоціація велосипедистів Києва.

Спочатку ми в Асоціації не могли зрозуміти, чому “Київтранспарксервіс” самовільно, всупереч нашому погодженню, поставив велопарковку в іншому місці. Але кілька фотографій поставили все на свої місця: очевидно, місця для велопарковки в погодженому місці не залишилося через припарковану автомашину.

У такому разі, ми просимо не заявляти, що погоджували місця з Асоціацією велосипедистів Києва, якщо без попереджень ці місця легко змінюються під час монтажу.

Нам невідомо, чи інші велопарковки встановлені в тих місцях, які затверджувала Асоціація, тому ми не будемо коментувати інші.

Водночас, наголошуємо на тому, що встановлення велопарковок у Києві є передчасним кроком. Не можна встановлювати велопарковку, не роблячи нічого, щоб велосипедист міг до неї зручно і безпечно доїхати. Велопарковки можуть бути корисними у місті, але тільки тоді, коли у місті розвинена або розвивається велосипедна дорожня інфраструктура.

інші цікаві матеріали

Центром Києва проїхали понад 500 учасниць Велопараду дівчат #KyivCycleChic, які продемонстрували, що поїздки на велосипеді можливі з будь-якої нагоди і в одязі на будь-який смак

До Клубу велобізнесу приєднався новий член – фармацевтична корпорація «Артеріум». Які цінності та місія вашого бізнесу/компанії? Ми створюємо, виробляємо та просуваємо на ринок якісні й

У Києві 7 липня розпочався велосипедний промотур, який проїде українською ділянкою майбутнього туристичного веломаршруту Євровело-4 і завершиться в Кракові (Польща). Промотур проїде через шість областей