Велопарковки у Києві, які відкриває “Київтранспарксервіс”, не є такими, на яких можна залишати велосипед на довгий час. Крім того, деякі з них встановлені не у тих місцях, які затверджувала Асоціація велосипедистів Києва.

Всупереч прес-релізу Київської міської державної адміністрації, який був розісланий 3 жовтня, після відкриття велопарковки біля Оперного театру, велосипедисти не можуть використовувати встановлені велопарковки для того, щоб “залишити свій велосипед та рушити далі пішки або скористатися громадським транспортом” (цитата з прес-релізу).

Встановлена конструкція велопарковок передбачає зберігання велосипедів тільки протягом короткого часу, про що представники Асоціації говорили “Київтранспарксервісу” під час зустрічі.

Велопарковки ж великої місткості, переваги яких у прес-релізі описує “Київтранспарксервіс”, у Києві відсутні. І на жаль, не ведеться жодних робіт, щоб їх спроектувати та встановити. Такі велопарковки мають бути встановлені біля ключових станцій метро, бути під навісом або у приміщенні, і на початку мати охорону – тільки тоді велосипедисти зможуть залишити там велосипед, поїхати в центр на метро, а потім повернутися з метро додому знову на велосипеді.

Потрібно розрізняти ці два види велопарковок: тимчасову і на тривалий термін, – і не підміняти поняття у текстах, які надсилаються журналістам.

Окрім цього, велопарковка біля Оперного, відкриття якої 3 жовтня здобуло такої уваги журналістів, встановлена не у тому місці, яке затверджувала Асоціація велосипедистів Києва.

Спочатку ми в Асоціації не могли зрозуміти, чому “Київтранспарксервіс” самовільно, всупереч нашому погодженню, поставив велопарковку в іншому місці. Але кілька фотографій поставили все на свої місця: очевидно, місця для велопарковки в погодженому місці не залишилося через припарковану автомашину.

У такому разі, ми просимо не заявляти, що погоджували місця з Асоціацією велосипедистів Києва, якщо без попереджень ці місця легко змінюються під час монтажу.

Нам невідомо, чи інші велопарковки встановлені в тих місцях, які затверджувала Асоціація, тому ми не будемо коментувати інші.

Водночас, наголошуємо на тому, що встановлення велопарковок у Києві є передчасним кроком. Не можна встановлювати велопарковку, не роблячи нічого, щоб велосипедист міг до неї зручно і безпечно доїхати. Велопарковки можуть бути корисними у місті, але тільки тоді, коли у місті розвинена або розвивається велосипедна дорожня інфраструктура.

інші цікаві матеріали

Сьогодні, 19 вересня, напередодні Всесвітнього дня без авто в Києві проходить флешмоб «Велосипедом на роботу». U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») організувала зустріч і сніданок для

Українських роботодавців запрошують взяти участь у конкурсі «Велопрацедавець 2019», який вперше проходить у 8 містах: Київ, Харків, Полтава, Кривий Ріг, Запоріжжя, Херсон, Вінниця та Одеса.

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») провела Bike Camp для велосипедних активістів та активісток у Карпатах. Дводенний тренінг відбувся 16-18 серпня 2019 року в смт Ворохта