Не відповідає дійсності інформація від київської мерії про те, що на реконструйованих вулицях передбачається облаштування велосипедних смуг.

Так, щойно завершили будівництво транспортних розв’язок навколо моста Патона. Велосипедист більше не може проїхати по обох цих розв’язках безпечно і не порушуючи Правила дорожнього руху. Єдина наявна “велодоріжка” на правобережній розв’язці моста Патона – це 200 метрів червоного асфальту замість тротуару для пішоходів, що починається нізвідки і йде в нікуди.

Нова розв’язка біля мосту Метро, знову ж таки, не дає можливості велосипедисту проїхати. Рухаючись з півдня на північ, велосипедист змушений близько 300 метрів рухатися у третій смузі (!) – і це тільки для того, щоб проїхати прямо. Спроба виконати Правила дорожнього руху для велосипедиста може закінчитися аварією: адже, щоб рухатися весь час біля правого краю дороги, велосипедист має спершу різко перестроїтися в правий ряд через дві смуги вправо, а потім різко перестроїтися в третій ряд вліво. І це в місці, де машини рухаються зі швидкістю 60+ км/год, адже чотирисмугова дорога без жодних перешкод дозволяє їм розвивати таку швидкість.

Реконструйована Поштова площа також не передбачає руху велосипедистів, а пішоходів – тільки по підземних переходах. Це означає, що основний маршрут з Хрещатика на Поділ буде закритий для велосипедистів. Або ж вони змушені будуть їхати по третіх смугах і повертати наліво, порушуючи Правила дорожнього руху і наражаючись на небезпеку. Або ж їхати по Андріївському узвозу – пішохідній зоні з сантиметровими перепадами бруківки. У проекті розв’язки не вказані велосмуги.

Інший очікуваний транспортний об’єкт – Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – не передбачає руху велосипедистів апріорі. Залишені під тротуари місця дуже вузькі, а рухатися в одному потоці з автомобілями, швидкість яких не обмежена через наявність “злітного майданчика” – шестисмугової дороги в одному напряку – це самогубство. Варіанти об’їзду Подільсько-Воскресенського – Московський міст та міст Метро, про який уже писалося вище. У проекті мосту велосмуги не вказані.

Мерія має правильне бачення, коли каже про “необхідність врахування руху велосипедистів при будівництві, капітальному ремонті та проектуванні вулиць та автодоріг”. Але, на жаль, при проектуванні потреби велосипедистів все одно не враховуються.

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та