Ірина Бондаренко, координаторка Асоціації велосипедистів Києва:

“Встановлення велопарковок у Києві є правильним, але недостатнім кроком. Створення дорожньої велосипедної інфраструктури має випереджувати встановлення велосипедних стоянок. До того часу, доки до велопарковки неможливо доїхати на велосипеді, вона, скоріш за все, буде стояти порожня.

Дійсно, Асоціація на прохання Київської міської державної адміністрації затвердила місця розміщення велопарковок та їхню форму, але, як ми говорили раніше, і продовжуємо наголошувати: у першу чергу потрібні не велопарковки.

Місту потрібна комплексна програма велосипедного розвитку Києва: проведення дослідження, що потрібно велосипедисту, визначення популярних маршрутів, врахування руху велосипедистів на нових розв”язках та дорогах, розробка порічного плану розвитку велотранспорту, – потрібне системне бачення і чітке його впровадження. На жаль, ця робота зараз навіть не розпочата.

Міська адміністрація вчинила вірно, проконсультувавшись з велосипедистами щодо форми велопарковок та місць, але не можна обмежуватися тільки цим кроком”.

Контакти:

Ірина Бондаренко,

координаторка Асоціації,

097 699 10 38

isbondarenko@www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Вулична виставка «Велобум 1890-х» відкрилась 24 квітня на території Національного історичного музею України (вул. Володимирська, 2) з боку Десятинного провулку і триватиме до 29 травня

​Асоціація велосипедистів Києва оголошує конкурс на надання послуг з просування у соціальних мережах.​ Обов’язки: Участь у розробці та реалізації комунікаційних кампаній для соціальних мереж; Участь у розробці

На 21 з 22 вулиць Києва, де планується підвищити швидкість понад 50 км/годину, є ризик ДТП. Про це свідчать результати аналізу ризиків підвищення швидкості на