Ірина Бондаренко, координаторка Асоціації велосипедистів Києва:

“Встановлення велопарковок у Києві є правильним, але недостатнім кроком. Створення дорожньої велосипедної інфраструктури має випереджувати встановлення велосипедних стоянок. До того часу, доки до велопарковки неможливо доїхати на велосипеді, вона, скоріш за все, буде стояти порожня.

Дійсно, Асоціація на прохання Київської міської державної адміністрації затвердила місця розміщення велопарковок та їхню форму, але, як ми говорили раніше, і продовжуємо наголошувати: у першу чергу потрібні не велопарковки.

Місту потрібна комплексна програма велосипедного розвитку Києва: проведення дослідження, що потрібно велосипедисту, визначення популярних маршрутів, врахування руху велосипедистів на нових розв”язках та дорогах, розробка порічного плану розвитку велотранспорту, – потрібне системне бачення і чітке його впровадження. На жаль, ця робота зараз навіть не розпочата.

Міська адміністрація вчинила вірно, проконсультувавшись з велосипедистами щодо форми велопарковок та місць, але не можна обмежуватися тільки цим кроком”.

Контакти:

Ірина Бондаренко,

координаторка Асоціації,

097 699 10 38

isbondarenko@www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та