Ірина Бондаренко, координаторка Асоціації велосипедистів Києва:

“Встановлення велопарковок у Києві є правильним, але недостатнім кроком. Створення дорожньої велосипедної інфраструктури має випереджувати встановлення велосипедних стоянок. До того часу, доки до велопарковки неможливо доїхати на велосипеді, вона, скоріш за все, буде стояти порожня.

Дійсно, Асоціація на прохання Київської міської державної адміністрації затвердила місця розміщення велопарковок та їхню форму, але, як ми говорили раніше, і продовжуємо наголошувати: у першу чергу потрібні не велопарковки.

Місту потрібна комплексна програма велосипедного розвитку Києва: проведення дослідження, що потрібно велосипедисту, визначення популярних маршрутів, врахування руху велосипедистів на нових розв”язках та дорогах, розробка порічного плану розвитку велотранспорту, – потрібне системне бачення і чітке його впровадження. На жаль, ця робота зараз навіть не розпочата.

Міська адміністрація вчинила вірно, проконсультувавшись з велосипедистами щодо форми велопарковок та місць, але не можна обмежуватися тільки цим кроком”.

Контакти:

Ірина Бондаренко,

координаторка Асоціації,

097 699 10 38

isbondarenko@www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Користувачів велосипеда в Києві поменшало на третину. При цьому вперше за два роки пропорція велосипедистів, що рухаються по дорозі і по тротуару, стала 50/50. Це

Сьогодні, 26 листопада, українські громадські організації та ініціативи, які працюють у сфері безпеки руху, презентували Маніфест за безпечні дороги. 26 організацій-учасниць закликають владу та суспільство

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») нагородила переможця конкурсу «Велопрацедавець 2019» у Києві та підбила підсумки національного конкурсу у 8 містах. Конкурс «Велопрацедавець року» відзначає найзручніші