Велосипедистки у червоному на День без авто.

Окремі замітки з кожного міста, за алфавітним порядком – під катом.

Донецьк

 

Анна Чеботкова: “Я їжджу на велосипеді майже п’ять років. Головною метою його купівлі були поїздки на роботу, оскільки у громадському транспорті добиратися у годину пік дуже важко. Коли мене вперше побачили колеги, були сильно здивовані, а потім навіть стали просити покататися”.

Київ

На велопарад дівчат приїхав хлопець Ростік з червоною куркою Марусею. Він пояснив, що це його леді, а він її супроводжує. Леді Ростіка була такою популярною серед журналістів, що він змушений був залишитися з ними і відстав від велопараду на першому ж повороті. Дуже шкода.

Настя з клубу “Pride Kustoms”, організаторка велопараду: “Сідушку облаштувала для свого джентльмена маленького. Ми катаємося у справах, ми катаємося у поліклініку, катаємося у магазин. У всіх повсякденних справах”.

У конкурсі на кращий велообраз перемогла знову Даша. Минулого разу, на твід-ран, Даша вдягнула капелюшок з довгою зеленою пір’їною – і перемогла. Цього разу Даша була у капелюшку з двома червоними трояндами. Ну і ви знаєте далі.

Львів

ЗМІ лякали всіх, що саме через велопробіг та велоперегони у центр міста не пустять машини! А загалом, у Львові влаштували Велопарад City Style, ще й з хлопцями, і не у червоному. Знову оригінально 🙂

Одеса

Ведуча велопараду Оксана, як завжди, особливо незрівнянна. Люблю розглядати її навіть без велосипеда.

Але перемогла Жанна.

Полтава

Нічого нам не сказала, а сама щось проводить… Дівчат, пишуть, небагато, але головне – вдягнути метелики і жодного спортивного одягу!

Севастополь

Їхали з капелюшком, згідно з Правилами дорожнього руху, а ззаду за всіма спостерігав Big Brother.

Кльові фотки з Севастополя

Харків

Після тривалої дискусії на форумі “Харків.Турист” про те, чи не попадають дівчата на підборах, і чи не намотаються шалики на зірочки, було видалено чимало постів. Тим не менш, дівчатам все вдалося: 20 учасниць і вдвічі більше учасників приїхали у п’ятницю ввечері на велопарад.

Херсон

Ну і мій улюблений Херсон 🙂

Оленка: “Нас було тільки дев’ять)) Проте які радісні та балувані))”

Чернівці

Поки що незрозуміло. Якщо вірити анонсу, то велопарад тут ще навіть не розпочався.

Ужгород

На велопарад приїхали три велосипедистки, але це не завадило дівчатам перебирати, в яку кав’ярню поїхати.

Тетянка Лемак, організаторка велопараду: “Те, що “Гірчичне зерно” і Майстерня шоколаду поставили велопарковки – це був свідомий крок. Це було зроблено для людей. А те, що зробили міська чи обласна ради… Я не бачу в цьому душі. Хоча вони теж заслуговують на наклейку!”

Брюссель (українська його частина)

Лоран Бутель: “Це можливість вийти на вулицю з дітьми, провести час з сім’єю і насолодитися поїздкою містом без автомобілей”.

Нащо все це було?

Ось тут ми вже про це написали

Ваша Іра Бондаренко

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед