Кожну нову велодоріжку у Києві влада подає як своє величезне досягнення, навіть якщо посеред неї розташовані урни та стовпи. При цьому столичні чиновники досі дивуються, чому велосипедами у місті користуються 10 відсотків населення. Про те, як можна організувати повноцінний велосипедний рух на київських схилах, як подолати холод, сніг та пасивність влади, київським чиновникам розказали їхні колеги з німецького Мюнхена.

Читати повну статтю Наталії Тарасової на UGMK.info

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед