Кожну нову велодоріжку у Києві влада подає як своє величезне досягнення, навіть якщо посеред неї розташовані урни та стовпи. При цьому столичні чиновники досі дивуються, чому велосипедами у місті користуються 10 відсотків населення. Про те, як можна організувати повноцінний велосипедний рух на київських схилах, як подолати холод, сніг та пасивність влади, київським чиновникам розказали їхні колеги з німецького Мюнхена.

Читати повну статтю Наталії Тарасової на UGMK.info

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує