Спочатку просто на велодоріжку поставили поштову скриньку, але після того, як я розмістив це фото у фейсбуку і його лайкнули небайдужі мешканці мікрорайону – поштову скриньку переставили, однак “недовго музика грала”.

На велодоріжці нині розмістився кіоск з продажу цигарок, агітаційний намет і майже завжди на цьому місці стоять автомобілі, які привозять товар у перехід, де роками триває незаконна торгівля під ногами у пішоходів.

Та ж історія біля метро “Харківська” з тією лише різницею, що тут на велодоріжці також формується черга з пасажирів маршруток.

Про проблеми велодоріжки на Бажана написав на “Українській правді. Київ” Олександр Івахнюк – з фотографіями.

Читати статтю повністю

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед