Незважаючи на широко розтиражований слоган “Київ – європейська столиця”, від Берліну чи Амстердаму його відрізняє багато що, у тому числі – відсутність розвиненої велосипедної інфраструктури. Двоколісний транспорт багатьма сприймається як розвага для катання у парках чи за містом, а не як спосіб пересування для поїздок на роботу, у магазин чи школу.

За офіційними даними, зараз велосипедами користуються менше 1% киян, у той час як у Копенгагені – понад 30%, а у Берліні – близько 15%. Правда, згідно зі Стратегією розвитку Києва до 2025 року, цей показним має досягнути 10%. Але координатор Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко у цю цифру не вірить.

Читати повне інтерв’ю, зроблене Оленою Доспеховою, у “Діловій столиці”

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської

Асоціація велосипедистів Києва поділилась досвідом з представниками та представницями громад, які перемогли в конкурсі на отримання грантів і проводили Європейський тиждень мобільності 2018. Тренінг став

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню