Незважаючи на широко розтиражований слоган “Київ – європейська столиця”, від Берліну чи Амстердаму його відрізняє багато що, у тому числі – відсутність розвиненої велосипедної інфраструктури. Двоколісний транспорт багатьма сприймається як розвага для катання у парках чи за містом, а не як спосіб пересування для поїздок на роботу, у магазин чи школу.

За офіційними даними, зараз велосипедами користуються менше 1% киян, у той час як у Копенгагені – понад 30%, а у Берліні – близько 15%. Правда, згідно зі Стратегією розвитку Києва до 2025 року, цей показним має досягнути 10%. Але координатор Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко у цю цифру не вірить.

Читати повне інтерв’ю, зроблене Оленою Доспеховою, у “Діловій столиці”

інші цікаві матеріали

День міста для мешканців та гостей Краматорська видався незвичайним – зустрічали вони його велопарадом #KramatorskBikeRide, що пройшов у рамках конференції “Східний Велофорум” та об’єднав людей

У понеділок, 24 вересня, у Якушинецькій школі-гімназії відбулась велошкола і презентація відеороликів про безпеку руху для школярів. Подія є складовою кампанії «Велосипедом до школи» в

Сьогодні, 21 вересня, співробітники компаній, організацій та установ Києва приєдналися до найбільшого велосипедного флешмобу «Велосипедом на роботу» напередодні всесвітнього Дня без авто. Флешмоб у столиці