Незважаючи на широко розтиражований слоган “Київ – європейська столиця”, від Берліну чи Амстердаму його відрізняє багато що, у тому числі – відсутність розвиненої велосипедної інфраструктури. Двоколісний транспорт багатьма сприймається як розвага для катання у парках чи за містом, а не як спосіб пересування для поїздок на роботу, у магазин чи школу.

За офіційними даними, зараз велосипедами користуються менше 1% киян, у той час як у Копенгагені – понад 30%, а у Берліні – близько 15%. Правда, згідно зі Стратегією розвитку Києва до 2025 року, цей показним має досягнути 10%. Але координатор Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко у цю цифру не вірить.

Читати повне інтерв’ю, зроблене Оленою Доспеховою, у “Діловій столиці”

інші цікаві матеріали

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

Протягом 2018 року Асоціація велосипедистів Києва реалізувала пілотний проект разом з об’єднаними територіальними громадами України за підтримки Програми U-LEAD з Європою. Загальною метою проекту «Зелене світло

Асоціація велосипедистів Києва оголошує збір комерційних пропозицій на проведення трьох одноденних воркшопів з виробництва відеоконтенту задля промоції членства та волонтерства в організаціях громадянського суспільства. Громадська