Незважаючи на широко розтиражований слоган “Київ – європейська столиця”, від Берліну чи Амстердаму його відрізняє багато що, у тому числі – відсутність розвиненої велосипедної інфраструктури. Двоколісний транспорт багатьма сприймається як розвага для катання у парках чи за містом, а не як спосіб пересування для поїздок на роботу, у магазин чи школу.

За офіційними даними, зараз велосипедами користуються менше 1% киян, у той час як у Копенгагені – понад 30%, а у Берліні – близько 15%. Правда, згідно зі Стратегією розвитку Києва до 2025 року, цей показним має досягнути 10%. Але координатор Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко у цю цифру не вірить.

Читати повне інтерв’ю, зроблене Оленою Доспеховою, у “Діловій столиці”

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує