Створення нікому не потрібних велосипедних доріжок обійдеться київським платникам податків у 80 мільйонів гривень.

Розвиток велосипедної інфраструктури стало модним трендом нинішньої передвиборчої кампанії у столиці. Київські чиновники пообіцяли уже в жовтні відкрити три десятки парковок для велосипедистів, а через півтора роки – облаштувати 17 веломаршрутів загальною протяжністю понад 160 км, що обійдеться міському бюджету у 80 мільйонів гривень.

Однак самі велосипедисти категорично проти такого “подарунку” від місцевої влади та вважають це банальним “розпилом” бюджетних коштів і підвищенням рейтингу міського очільника перед виборами мера.

Читайте повну статтю Олени Доспехової у “Діловій столиці”

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед