Першу велодоріжку Харкова створили самі харків’яни, без допомоги влади. Велодоріжка довжиною 7 кілометрів поєднує два райони Харкова – Олексіївку та Лісопарк. Подорожувати нею можна від Бєлгородського шосе до проспекту Перемоги.

Розробляти маршрут, який користувався би попитом у велосипедистів, організатори почали ще 1 червня. В інтернеті спланували і намалювали майже 400 напрямків, а потім за допомогою голосування обрали найбільш популярний.

За маршрут, запропонований Сергієм Козловим, проголосували 953 велосипедисти. Після цього учасники акції почали розчищувати та будувати велосипедний шлях. Довелося застосувати бульдозери та грейдери, але дерева не постраждали. Близько 15 людей працювали над доріжкою майже щоденно.

“900 метрів дороги створили просто з нуля. Техніка проходила, повністю зрізала шар грунту. Доводилося викорчовувати пні. Потім проходив по дорозі вібротрамбувальник. Потім проходили ще люди: обрізали все газонокосарками, секаторами і навіть скориами”, – каже координатор проекту “Рули в лес” Євген Сафонов.

Окрім цього для зручності поїздок облаштували три місточка. Посипати доріжку гравієм організатори не будуть – для того, щоб взимку тут можна було кататися на лижах.

“Під час будівництва вело-шляху з лісу довелося вивезти 35 кубометрів сміття”, – каже Сафонов.

Перед відкриттям хтось вкрав лавки та вказівники уздовж маршруту, довелося ставити нові.

Фінансували будівництво нового вело-шляху спонсори: судячи з інформації на сайті проекту, це була Rozetka.ua.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.