Жодних штрафів та попереджень не отримає пішохід, який рухається велодоріжкою, якщо поряд є тротуар або пішохідна зона. Але якщо у випадку зіткнення з велосипедистом хтось із учасників ДТП отримає тілесні пошкодження, тоді міра покарання визначатиметься Кримінальним кодексом України в залежності від тяжкості пошкоджень.

Таке роз’яснення надіслали Асоціації велосипедистів Києва з Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем.

Цитуємо повний текст відповіді (витяг з листа):

“Відповідно до вимог пункту 4.1 Правил дорожнього руху пішоходи можуть рухатися велосипедними доріжками лише у випадку, коли поруч немає тротуарів, пішохідних доріжок або пересуватися ними неможливо. У разі наявності поруч з велосипедною доріжкою тротуару пішоходи повинні рухатися безпосередньо по ньому.

Водночас інформуємо, що у разі виникнення на велодоріжці дорожньо-транспортної пригоди, у якій велосипедист збив пішохода, що рухався по велодоріжці за наявності поруч тротуару, встановлення винних осіб належить до компетенції слідчих органів чи судових установ, в залежності від наслідків ДТП. При цьому слід зазначити, що положеннями Кодексу України про адміністративні правопорушення не передбачено накладання стягнень за згаданий вид порушення Правил дорожнього руху. Разом з тим, у разі нанесення унаслідок зазначеного ДТП тілесних пошкоджень, міра покарання регулюється відповідними положеннями Кримінального кодексу України та визначається у залежності від їхньої тяжкості”.

З цього випливає, що рух велосипедистів велодоріжками у теперішніх умовах – якщо не змінювати норми Адміністративного та Кримінального кодексів – може бути небезпечним для велосипедистів також з точки зору нанесення ушкоджень пішоходам, які незрозуміло як опиняються на велодоріжках.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.