Вело-петицію, яку велосипедисти передали в Адміністрацію Президента України, приймальні Кабінету Міністрів та Верховної Ради, передали на розгляд міністерствам інфраструктури, регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, внутрішніх справ та охорони здоров’я.

Це зробили у Кабінеті міністрів України 4 липня 2012, у той час як у Адміністрації Президента та Верховній Раді повідомили, що це питання – не у їхній компетенції.

Відповіді від вказаних міністерств досі не надходили.

 

Нагадаємо, 26 травня, у всеукраїнський Велодень, тисячі велосипедистів підписали колективне звернення до Президента, Прем’єр-міністра та Голови Верховної Ради з проханням усунути (або посприяти усуненню) перешкод, які заважають розвитку велотранспорту в Україні. 26 червня, зібравши більше підписів, велосипедисти передали примірники петиції у приймальні вказаних органів.

У петиції велосипедисти вимагають, щоб була розроблена комплексна державна програма розвитку велотранспорту, а також були розроблені та внесені зміни до Державних будівельних норм, державних стандартів та Правил дорожнього руху – шляхом створення робочих груп у відповідних міністерствах та установах, із залученням іноземних експертів та представників велоспільнот.

Нормативні документи, згідно з якими має розвиватися велорух в Україні, застарілі та недосконалі, і тому дуже сильно стримують розвиток велоруху, стверджують велосипедисти. Одним із прикладів недосконалості, але далеко не єдиним, є те, що Державні будівельні норми передбачають тільки один тип велосипедної інфраструктури – велодоріжку, через що на більшості українських вулиць неможливо облаштувати проїзд велосипедистів. Правила дорожнього руху фактично криміналізують велосипедста, змушуючи його рухатися тільки велодоріжкою, навіть якщо нею неможливо проїхати (як часто стається, якщо вона спроектована згідно з ДБН). Тож якщо велосипедист обирає об’їхати перешкоди по дорозі, він змушений порушувати ПДР. Згідно з ПДР, велодоріжками мають рухатися також і мопеди, які розвивають значно вищу швидкість, ніж велосипедист, тому ПДР фактично створюють додаткові небезпеки для велосипедистів.

Прочитати повний текст петиції

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.