Міністерство інфраструктури, якому було доручено розглянути велосипедну петицію, надіслало “відписку” у відповідь на петицію, яку підписали тисячі українських велосипедистів на Велодень.

Жодних пропозицій зустрітися, організувати робочі групи щодо розгляду велосипедних проблем та почати роботу з велосипедних змін від міністерства не надходило – а саме це було вимогою українських велосипедистів.

Натомість, міністерство пропонує велосипедистам звернутися до Державного агентства автомобільних доріг України, яке, згідно з даними міністерства, наразі розробляє технічне завдання щодо перегляду Державних будівельних норм В.2.3-4 2000 “Автомобільні дороги Частина 1. Проектування. Частина 2. Будівництво”.

Очевидно, мова йде про Державне агентство автомобільних доріг “Укравтодор”, тож наступним кроком у цій роботі є звернення до “Укравтодору” з цього приводу.

Цитуємо лист-відповідь Міністерства інфраструктури:

“З 1 вересня 2012 року набуває чинності ДБН Б.2.2-5:2011 “Благоустрій територій”, та відповідно втрачає чинність на території України СНиП Ш-10-75 “Благоустройство территорий”.

Зазначеними будівельними нормами визначено, що окремим видом проїздів є велосипедні доріжки. які проектуються згідно з ДБН В.2.3-5 та ДБН В.2.3-4.

Сьогодні в галузі дорожнього господарства проводиться розробка технічного завдання на виконання науково-дослідної та дослідно-конструкторської роботи щодо перегляду ДБН В.2.3-4 2000 “Автомобільні дороги Частина 1. Проектування. Частина 2. Будівництво”.

Виходячи з викладеного, пропонуємо звернутися до Державного агентства автомобільних доріг України для врахування Ваших пропозицій при розробці вищевказаного технічного завдання”.

Нагадаємо, у Всеукраїнський Велодень, 26 травня, тисячі велосипедистів з 50 українських міст підписали петицію до керівництва держави. Головні вимоги петиції: створити робочі групи з експертів (у тому числі, іноземних) та представників громадськості для розробки змін до Державних будівельних норм та Правил дорожнього руху – адже саме ці документи наразі дуже сильно стримують розвиток веломережі.

Петиція була передана для опрацювання до Міністерства інфраструктури – як органу, який має займатися питанням розвитку велосипедної інфраструктури.

Прочитати повний текст петиції

За додатковою інформацією звертайтеся до Ірини Бондаренко,

097 699 10 38, isbondarenko at www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та