Міністерство інфраструктури, якому було доручено розглянути велосипедну петицію, надіслало “відписку” у відповідь на петицію, яку підписали тисячі українських велосипедистів на Велодень.

Жодних пропозицій зустрітися, організувати робочі групи щодо розгляду велосипедних проблем та почати роботу з велосипедних змін від міністерства не надходило – а саме це було вимогою українських велосипедистів.

Натомість, міністерство пропонує велосипедистам звернутися до Державного агентства автомобільних доріг України, яке, згідно з даними міністерства, наразі розробляє технічне завдання щодо перегляду Державних будівельних норм В.2.3-4 2000 “Автомобільні дороги Частина 1. Проектування. Частина 2. Будівництво”.

Очевидно, мова йде про Державне агентство автомобільних доріг “Укравтодор”, тож наступним кроком у цій роботі є звернення до “Укравтодору” з цього приводу.

Цитуємо лист-відповідь Міністерства інфраструктури:

“З 1 вересня 2012 року набуває чинності ДБН Б.2.2-5:2011 “Благоустрій територій”, та відповідно втрачає чинність на території України СНиП Ш-10-75 “Благоустройство территорий”.

Зазначеними будівельними нормами визначено, що окремим видом проїздів є велосипедні доріжки. які проектуються згідно з ДБН В.2.3-5 та ДБН В.2.3-4.

Сьогодні в галузі дорожнього господарства проводиться розробка технічного завдання на виконання науково-дослідної та дослідно-конструкторської роботи щодо перегляду ДБН В.2.3-4 2000 “Автомобільні дороги Частина 1. Проектування. Частина 2. Будівництво”.

Виходячи з викладеного, пропонуємо звернутися до Державного агентства автомобільних доріг України для врахування Ваших пропозицій при розробці вищевказаного технічного завдання”.

Нагадаємо, у Всеукраїнський Велодень, 26 травня, тисячі велосипедистів з 50 українських міст підписали петицію до керівництва держави. Головні вимоги петиції: створити робочі групи з експертів (у тому числі, іноземних) та представників громадськості для розробки змін до Державних будівельних норм та Правил дорожнього руху – адже саме ці документи наразі дуже сильно стримують розвиток веломережі.

Петиція була передана для опрацювання до Міністерства інфраструктури – як органу, який має займатися питанням розвитку велосипедної інфраструктури.

Прочитати повний текст петиції

За додатковою інформацією звертайтеся до Ірини Бондаренко,

097 699 10 38, isbondarenko at www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Користувачів велосипеда в Києві поменшало на третину. При цьому вперше за два роки пропорція велосипедистів, що рухаються по дорозі і по тротуару, стала 50/50. Це

Сьогодні, 26 листопада, українські громадські організації та ініціативи, які працюють у сфері безпеки руху, презентували Маніфест за безпечні дороги. 26 організацій-учасниць закликають владу та суспільство

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») нагородила переможця конкурсу «Велопрацедавець 2019» у Києві та підбила підсумки національного конкурсу у 8 містах. Конкурс «Велопрацедавець року» відзначає найзручніші