Інформація про кількість та кілометраж київських велодоріжок, надана журналістам під час велопробігу “Екотрек-2012” 18 серпня 2012 року, не відповідає дійсності.

Так, велодоріжка на проспекті Бажана, по якій їздили учасники пробігу, є уже третьою велодоріжкою, а не першою, як зазначено у сюжеті телеканалу 24. Першою є велодоріжка на вулиці Здолбунівській, другою – на Дніпровській набережній.

По-друге, кілометраж велодоріжки на проспекті Бажана – близько 8 кілометрів. Якщо рахувати рух в обидві сторони, то близько 16 км. І це зовсім не 25 км, про які йдеться у телесюжеті.

На жаль, через подібну неправдиву інформацію у читачів та глядачів складається хибне враження про стан велосипедної інфраструктури у Києві. Зокрема, окремі невеликі доробки видаються за значні досягнення в рамках комплексної системи – але насправді вони такими не є.

Навряд чи хтось, окрім особливо зацікавлених, буде слідкувати за розвитком веломережі. Але тим, хто слідкує, здається дивним, що уже три роки поспіль у Києві відкривається перша велодоріжка, і кожного разу її кілометраж інший.

Ми звертаємо увагу журналістів та представників міської влади на дійсний стан велосипедної мережі в Києві. Огляд УСІЄЇ велоінфраструктури Києва з рекомендаціями експертів, можна завантажити за посиланням.

Будь ласка, ставте запитання координаторці Асоціації велосипедистів Києва Ірині Бондаренко, isbondarenko at www.avk.org.ua, 097 699 10 38.

інші цікаві матеріали

Фахівці київської юридичної клініки надаватимуть велосипедистам, що потрапили у ДТП, ряд безкоштовних послуг.   Колектив юридичної клініки “Соціальна справедливість” при ДВНЗ “КНЕУ ім.В.Гетьмана” пропонує такі види

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва. АВК продовжує серію публікацій про членів Клубу велобізнесу.

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина