Інформація про кількість та кілометраж київських велодоріжок, надана журналістам під час велопробігу “Екотрек-2012” 18 серпня 2012 року, не відповідає дійсності.

Так, велодоріжка на проспекті Бажана, по якій їздили учасники пробігу, є уже третьою велодоріжкою, а не першою, як зазначено у сюжеті телеканалу 24. Першою є велодоріжка на вулиці Здолбунівській, другою – на Дніпровській набережній.

По-друге, кілометраж велодоріжки на проспекті Бажана – близько 8 кілометрів. Якщо рахувати рух в обидві сторони, то близько 16 км. І це зовсім не 25 км, про які йдеться у телесюжеті.

На жаль, через подібну неправдиву інформацію у читачів та глядачів складається хибне враження про стан велосипедної інфраструктури у Києві. Зокрема, окремі невеликі доробки видаються за значні досягнення в рамках комплексної системи – але насправді вони такими не є.

Навряд чи хтось, окрім особливо зацікавлених, буде слідкувати за розвитком веломережі. Але тим, хто слідкує, здається дивним, що уже три роки поспіль у Києві відкривається перша велодоріжка, і кожного разу її кілометраж інший.

Ми звертаємо увагу журналістів та представників міської влади на дійсний стан велосипедної мережі в Києві. Огляд УСІЄЇ велоінфраструктури Києва з рекомендаціями експертів, можна завантажити за посиланням.

Будь ласка, ставте запитання координаторці Асоціації велосипедистів Києва Ірині Бондаренко, isbondarenko at www.avk.org.ua, 097 699 10 38.

інші цікаві матеріали

Користувачів велосипеда в Києві поменшало на третину. При цьому вперше за два роки пропорція велосипедистів, що рухаються по дорозі і по тротуару, стала 50/50. Це

Сьогодні, 26 листопада, українські громадські організації та ініціативи, які працюють у сфері безпеки руху, презентували Маніфест за безпечні дороги. 26 організацій-учасниць закликають владу та суспільство

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») нагородила переможця конкурсу «Велопрацедавець 2019» у Києві та підбила підсумки національного конкурсу у 8 містах. Конкурс «Велопрацедавець року» відзначає найзручніші