Інформація про кількість та кілометраж київських велодоріжок, надана журналістам під час велопробігу “Екотрек-2012” 18 серпня 2012 року, не відповідає дійсності.

Так, велодоріжка на проспекті Бажана, по якій їздили учасники пробігу, є уже третьою велодоріжкою, а не першою, як зазначено у сюжеті телеканалу 24. Першою є велодоріжка на вулиці Здолбунівській, другою – на Дніпровській набережній.

По-друге, кілометраж велодоріжки на проспекті Бажана – близько 8 кілометрів. Якщо рахувати рух в обидві сторони, то близько 16 км. І це зовсім не 25 км, про які йдеться у телесюжеті.

На жаль, через подібну неправдиву інформацію у читачів та глядачів складається хибне враження про стан велосипедної інфраструктури у Києві. Зокрема, окремі невеликі доробки видаються за значні досягнення в рамках комплексної системи – але насправді вони такими не є.

Навряд чи хтось, окрім особливо зацікавлених, буде слідкувати за розвитком веломережі. Але тим, хто слідкує, здається дивним, що уже три роки поспіль у Києві відкривається перша велодоріжка, і кожного разу її кілометраж інший.

Ми звертаємо увагу журналістів та представників міської влади на дійсний стан велосипедної мережі в Києві. Огляд УСІЄЇ велоінфраструктури Києва з рекомендаціями експертів, можна завантажити за посиланням.

Будь ласка, ставте запитання координаторці Асоціації велосипедистів Києва Ірині Бондаренко, isbondarenko at www.avk.org.ua, 097 699 10 38.

інші цікаві матеріали

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує

Асоціація велосипедистів Києва вирушила в об’єднані територіальні громади, щоб познайомитись і запропонувати співпрацю в рамках проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». Проект містить декілька