Екологію мегаполісів “гробить” автомобільний транспорт. Як зазначає заступник міністра екології та природних ресурсів України Ігор Вільдман, сьогодні основна екологічна проблема Києва – це автомобільний транспорт. Про це він розповів під час веб-конференції в ІА RegioNews.

“Статистика невтішна – за минулий рік у Києві в структурі викидів забруднюючих речовин в атмосферу тільки на сполуки азоту, що утворюються в результаті автомобільних вихлопів, пришлося майже 33%. У спальних районах, таких як Оболонь, найбільшою мірою повітря забруднюють автомобільні вихлопи”, – говорить Ігор Вільдман.

Викиди відпрацьованих газів призводять до додаткового підвищення температури. До того ж, рівень концентрації пилу в повітрі при спеці збільшується на 30-40%.

Незважаючи на те, що повністю відмовитися від використання автомобілів сьогодні в сучасному мегаполісі нереально, на швидкісний режим авто звернути увагу все-таки варто. Експерти стверджують, що при їзді по місту зі швидкістю менше 60 км/год, автомобіль викидає в повітря набагато менше шкідливих речовин.

Альтернативним способом вирішення “автомобільної проблеми” можуть стати міські програми з розвитку і підтримки велосипедного і екологічно чистого транспорту.

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та