Екологію мегаполісів “гробить” автомобільний транспорт. Як зазначає заступник міністра екології та природних ресурсів України Ігор Вільдман, сьогодні основна екологічна проблема Києва – це автомобільний транспорт. Про це він розповів під час веб-конференції в ІА RegioNews.

“Статистика невтішна – за минулий рік у Києві в структурі викидів забруднюючих речовин в атмосферу тільки на сполуки азоту, що утворюються в результаті автомобільних вихлопів, пришлося майже 33%. У спальних районах, таких як Оболонь, найбільшою мірою повітря забруднюють автомобільні вихлопи”, – говорить Ігор Вільдман.

Викиди відпрацьованих газів призводять до додаткового підвищення температури. До того ж, рівень концентрації пилу в повітрі при спеці збільшується на 30-40%.

Незважаючи на те, що повністю відмовитися від використання автомобілів сьогодні в сучасному мегаполісі нереально, на швидкісний режим авто звернути увагу все-таки варто. Експерти стверджують, що при їзді по місту зі швидкістю менше 60 км/год, автомобіль викидає в повітря набагато менше шкідливих речовин.

Альтернативним способом вирішення “автомобільної проблеми” можуть стати міські програми з розвитку і підтримки велосипедного і екологічно чистого транспорту.

інші цікаві матеріали

Сьогодні, 19 квітня, у День велосипеда жителі Києва взяли участь у флешмобі «Велосипедом на роботу». Флешмоб у столиці традиційно організувала U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»),

Велосипедна спільнота України обурена рішенням Міністерства інфраструктури України про заборону перевезення велосипедів у поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+. Результати громадських обговорень проігноровані. Перевезення неможливе Оновлені Правила перевезення

У суботу, 6 квітня, відбулись щорічні Загальні збори членів U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»). На Загальних зборах  презентували і затвердили описовий та фінансовий звіт за