Компанія «Білтек», яка минулого року виграла тендер на проектування п’яти перших велосипедних маршрутів, у квітні 2012 отримала фінансування з міського бюджета та розпочала роботу. У розробці зараз знаходяться маршрути:

–          «Троєщина» – 10 км уздовж пр. Маяковського, вул. Перова та пр. Визволителів до станції метро «Дарниця»

–          «Бровари» – 7 км уздовж Броварського проспекту від станції метро «Дніпро» до виїзду на Биковню

–          «Труханівський» – 6 км через парковий пішохідний міст по вул. Труханівський до Московського мосту

–          «Вишгород» – 6 км уздовж вулиці Богатирської

–          «Борщагівка» – 9 км від Повітрофлотського шляхопроводу уздовж вул. Борщагівської до Кільцевої дороги

Карта маршрутів

Асоціацію велосипедистів Києва було запрошено на зустріч з представником компанії «Білтек» з метою узгодження місць прокладання велодоріжок та організації руху велосипедистів у цілому. На зустрічі було представлено попередні плани компанії щодо організації маршрутів, до яких представники Асоціації надали свої зауваження та пропозиції, головними з яких є наступні:

1. З огляду на велику кількість велосипедистів та дуже низький автомобільний трафік на вулиці Труханівській, недоцільно прокладати окрему велосипедну доріжку на маршруті «Труханівський», натомість відремонтувати покриття існуючої дороги, де це потрібно, забезпечити невисоку швидкість руху моторизованого транспорту, облаштувати велопарковки в місцях відпочинку, облаштувати маршрут інформаційними позначками для велосипедистів та освітленням по всьому маршруту.

2. Наявність лінії швидкісного трамваю уздовж всього маршруту «Борщагівка» вимагає прокладання двосторонніх велодоріжок з обох боків вулиці задля безпечного та зручного доступу до велосипедної інфраструктури відвідувачів та мешканців будівель, розташованих з обох сторін вулиці. З огляду на обсяги затвердженого фінансування, було досягнуто домовленості, що перша стадія облаштування маршруту включатиме будівництво велодоріжки з північної сторони Леся Курбаса, Комарова та Борщагівської, проте у довгостроковій перспективі Асоціація вимагатиме прокладання велодоріжки і з іншої сторони дороги.

3. Необхідність визначення місць для подальшого облаштування велосипедних парковок для довготривалого зберігання велосипедів біля станцій метро «Дарниця» та «Петрівка» (йдеться про криті велопарковки з охороною, де можна залишити велосипед і поїхати на роботу на метро, наприклад).

Ми запрошуємо вас на зустріч, де представимо якомога більшій кількості велосипедистів проектні пропозиції щодо облаштування цих маршрутів та обговоримо, яким чином можливо змінити їх для більшої безпеки та зручності. Зустріч плануємо 23 травня, у середу, на 18:30. Реєстрація на зустріч тут.

Нагадаємо, що в 2009 році Київрада затвердила програму облаштування та розвитку велосипедних доріжок в м. Києві на 2010-2012 роки, згідно з якою в Києві має з’явитись 17 велосипедних маршрутів загальною протяжністю 168 км.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед