Компанія «Білтек», яка минулого року виграла тендер на проектування п’яти перших велосипедних маршрутів, у квітні 2012 отримала фінансування з міського бюджета та розпочала роботу. У розробці зараз знаходяться маршрути:

–          «Троєщина» – 10 км уздовж пр. Маяковського, вул. Перова та пр. Визволителів до станції метро «Дарниця»

–          «Бровари» – 7 км уздовж Броварського проспекту від станції метро «Дніпро» до виїзду на Биковню

–          «Труханівський» – 6 км через парковий пішохідний міст по вул. Труханівський до Московського мосту

–          «Вишгород» – 6 км уздовж вулиці Богатирської

–          «Борщагівка» – 9 км від Повітрофлотського шляхопроводу уздовж вул. Борщагівської до Кільцевої дороги

Карта маршрутів

Асоціацію велосипедистів Києва було запрошено на зустріч з представником компанії «Білтек» з метою узгодження місць прокладання велодоріжок та організації руху велосипедистів у цілому. На зустрічі було представлено попередні плани компанії щодо організації маршрутів, до яких представники Асоціації надали свої зауваження та пропозиції, головними з яких є наступні:

1. З огляду на велику кількість велосипедистів та дуже низький автомобільний трафік на вулиці Труханівській, недоцільно прокладати окрему велосипедну доріжку на маршруті «Труханівський», натомість відремонтувати покриття існуючої дороги, де це потрібно, забезпечити невисоку швидкість руху моторизованого транспорту, облаштувати велопарковки в місцях відпочинку, облаштувати маршрут інформаційними позначками для велосипедистів та освітленням по всьому маршруту.

2. Наявність лінії швидкісного трамваю уздовж всього маршруту «Борщагівка» вимагає прокладання двосторонніх велодоріжок з обох боків вулиці задля безпечного та зручного доступу до велосипедної інфраструктури відвідувачів та мешканців будівель, розташованих з обох сторін вулиці. З огляду на обсяги затвердженого фінансування, було досягнуто домовленості, що перша стадія облаштування маршруту включатиме будівництво велодоріжки з північної сторони Леся Курбаса, Комарова та Борщагівської, проте у довгостроковій перспективі Асоціація вимагатиме прокладання велодоріжки і з іншої сторони дороги.

3. Необхідність визначення місць для подальшого облаштування велосипедних парковок для довготривалого зберігання велосипедів біля станцій метро «Дарниця» та «Петрівка» (йдеться про криті велопарковки з охороною, де можна залишити велосипед і поїхати на роботу на метро, наприклад).

Ми запрошуємо вас на зустріч, де представимо якомога більшій кількості велосипедистів проектні пропозиції щодо облаштування цих маршрутів та обговоримо, яким чином можливо змінити їх для більшої безпеки та зручності. Зустріч плануємо 23 травня, у середу, на 18:30. Реєстрація на зустріч тут.

Нагадаємо, що в 2009 році Київрада затвердила програму облаштування та розвитку велосипедних доріжок в м. Києві на 2010-2012 роки, згідно з якою в Києві має з’явитись 17 велосипедних маршрутів загальною протяжністю 168 км.

інші цікаві матеріали

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») спільно з фармацевтичною корпорацією «Артеріум» оновили Маршрути здоров’я в 5 парках Києва. Маршрути здоров’я — це рекреаційні велосипедні маршрути завдовжки

У 2018 році U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») створила платформу юридичної допомоги постраждалим у вело-ДТП. Платформа юридичної допомоги зв’язує між собою юристів і людей, які

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») і «Українська асоціація аудиторів безпеки автомобільних доріг» подали пропозиції до ДСТУ про дорожню розмітку. Пропозиції до проекту державних стандартів України