Учасникам цьогорічного Велопараду без кордонів були хлопці та дівчата переважно від 26 до 30 років, які зазвичай користуються велосипедом 2-3 рази на тиждень. Такими є результати анонімного опитування, проведеного при реєстрації на Велопарад без кордонів.

Згідно з результатами опитування, у Велопараді взяли участь 39% дівчат та 60% хлопців. Порівняно з даними минулорічного опитування, кількість дівчат зросла на 2%. Це хороша ознака, адже міста, де жінки використовують велосипед, є найбільш зручними у велосипедному плані містами. Водночас, різниця у 2% поки що не надто показова для Києва.

Найбільше учасників було у віці від 26 до 30 років – 41%. 30% учасників мали від 21 до 25 років, а 11% – від 31 до 35. 8% опитаних мали менше 20 років, а 10% – більше 36 років.

Якщо порівнювати ці дані з даними попереднього Велопараду, то бачимо, що тепер на велосипедах приїхали більш старші люди – від 26 до 35 років, бо у 2011 році найбільше учасників (37%) було до 25 років. Також варто зазначити, що минулого року лише 9% були старші 30 років, а цьогоріч – аж 21%. Троє учасників велопараду цьогоріч були старші за 45 років.

Переважна більшість опитаних (39%) їздить на велосипеді 2-3 рази на тиждень, ще 25% користуються велосипедом тільки по вихідним. Кожного дня велосипедом пересуваюься 17% опитаних.

Порівняно з минулим роком, ситуація у цій категорії майже не змінилася, за винятком того, що більше людей стали їздити велосипедом по вихідним дням.

Водночас, цікавим є те, що цьогоріч на Велопарад зареєструвалося 13% людей, які їздять велосипедом дуже рідко, кілька разів на рік. Минулого року так зареєструвалося менше 5%. Це означає, що цьогорічний велопарад зацікавив людей, які зазвичай не їздять велосипедом, але на Велопарад захотіли приїхати.

Велопарад без кордонів проводиться у Києві вчетверте, а в Україні – втретє. Його метою є популяризація велосипеда як виду транспорту, для щоденного пересування, а не тільки як виду спорту.

Наступний Велопарад без кордонів організатори запланували на вересень 2012.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати