Юля допомагає Асоціації велосипедистів переважно у сфері маркетингу, оскільки сама працює маркетологом, і взагалі власною присутністю. Також, добре знаючи англійську, вона чудово перекладає статті про європейський вело-досвід.

Під час Велопарадів дівчат Юля зазвичай веде останню колону – найважливішу, тому що в цій колоні має обов’язково їхати аптечка.

інші цікаві матеріали

17 липня Асоціація велосипедистів Києва провела освітній семінар «Велокультура як інструмент корпоративної соціальної відповідальності» в Американській торговельній палаті (ACC). «Поїздки велосипедом на роботу стають все

Центром Києва проїхали понад 500 учасниць Велопараду дівчат #KyivCycleChic, які продемонстрували, що поїздки на велосипеді можливі з будь-якої нагоди і в одязі на будь-який смак

До Клубу велобізнесу приєднався новий член – фармацевтична корпорація «Артеріум». Які цінності та місія вашого бізнесу/компанії? Ми створюємо, виробляємо та просуваємо на ринок якісні й