Асоціація велосипедистів Києва та фармацевтична корпорація “Артеріум” планують промаркувати рекреаційні веломаршрути у Києві. Йдеться про веломаршрути у парках, лісах, навколо озер – там, де найбільше катаються вихідними, для відпочинку.

Планується встановити інформаційні стенди на в’їздах в парки/ліси, на яких буде позначений запропонований веломаршрут. Уздовж всього маршруту пропонується встановити вказівники на перехрестях/роздоріжжях, а також промаркувати дерева абощо, щоб люди знали, що їдуть правильно по маршруту і не збилися зі шляху.

 

Асоціація велосипедистів Києва виконує технічну та консультаційну роботу, а “Артеріум” встановлює вказівники, інфостенди тощо.

Першими парками, на якому планується потренуватися та зрозуміти, що і як краще робити, є парки “Дубки” та “Нивки” у Шевченківському районі. Асоціація велосипедистів збирає думки усіх, хто тут катається, щодо найкращого веломаршруту цими парками.

Наступними будуть парк Дружби народів + узбережжя Десни на північ від Троещини, та Пуща-Водиця. Загалом, планується промаркувати рекреаційні веломаршрути в усіх великих парках та лісах Києва. Ці парки будуть промарковані до кінця літа 2012.

Якщо у вас є ідеї веломаршруту саме парками “Дубки”+”Нивки”, будь ласка, надсилайте свої пропозиції Ірині Бондаренко isbondarenko at www.avk.org.ua у вигляді:

– посилання на гугл-карту веломаршруту з позначками цікавих об”єктів

– опис цікавих об”єктів, які пропонується відвідати

Координаторка проекту: Ірина Бондаренко

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та