Короткий аналіз ефекту законодавчого зобов’язання носити шоломи, який було введено в дію на початку 1990-х в Австралії, доводить, що ця норма фактично зупинила поширення велосипеда як транспортного засобу. За кілька років після впровадження цієї норми користування велосипедом зменшилося на 40% серед дітей та на 30% серед дорослих.

Детальніше про аргументи прихильників та опонентів законодавчого зобов’язання їздити на велосипеді виключно в шоломі читайте в статті Українського інформаційного центру велотранспорту.


інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та