Короткий аналіз ефекту законодавчого зобов’язання носити шоломи, який було введено в дію на початку 1990-х в Австралії, доводить, що ця норма фактично зупинила поширення велосипеда як транспортного засобу. За кілька років після впровадження цієї норми користування велосипедом зменшилося на 40% серед дітей та на 30% серед дорослих.

Детальніше про аргументи прихильників та опонентів законодавчого зобов’язання їздити на велосипеді виключно в шоломі читайте в статті Українського інформаційного центру велотранспорту.


інші цікаві матеріали

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») провела дводенний воркшоп з підготовки велосипедних адвокаційних кампаній для активних громадян України з різних міст. Участь у воркшопі 19-20 квітня

Сьогодні, 19 квітня, у День велосипеда жителі Києва взяли участь у флешмобі «Велосипедом на роботу». Флешмоб у столиці традиційно організувала U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»),

Велосипедна спільнота України обурена рішенням Міністерства інфраструктури України про заборону перевезення велосипедів у поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+. Результати громадських обговорень проігноровані. Перевезення неможливе Оновлені Правила перевезення