Асоціація запрошує бажаючих обговорювати та аналізувати пілотну велоінфраструктуру на Позняках.

Минулого року Асоціація велосипедистів Києва за допомогою волонтерів-архітекторів розробила концепцію пілотного проекту розвитку велосипедної інфраструктури у Дарницькому районі Києва. Цю концепцію було включено до Стратегії розвитку Києва як один із пріоритетних проектів, що має бути реалізовано до 2015 року. Саме тому Асоціація оголошує про створення робочої групи волонтерів для доопрацювання концепції та розробки конкретних рішень по вулицях району.

 

Що має робити група:

– Проаналізувати існуючий стан по конкретних ділянках (кількість смуг, наявність організованих та несанкціонованих парковок, швидкість та інтенсивність руху, де зараз рухаються велосипедисти)

– Подивитись на головні пункти призначення велосипедистів в районі (супермаркети, розважальні центри, станції метро, тощо)

– Спираючись на досвід місцевих велосипедистів та рекомендації щодо проектування велоінфраструктури, запропонувати організацію руху велосипедистів на окремих ділянках та в цілому в районі

Кого ми шукаємо:

– Студентів-транспортників, яким цікаво розібратися в системі проектування мереж велосипедних шляхів

– Велосипедистів, які добре знають вулиці Дарницького району та готові консультувати щодо поточної ситуації з безпекою та зручністю проїзду вулиць

– Всіх, кому цікава тема планування мережі велосипедних маршрутів на лівому березі, та хто готовий/-а присвятити цій справі 5-8 годин на тиждень.

 

Всіх, кого зацікавила ця спільна робота, просимо писати на ksenia.semenova@avk.org.ua з темою листа «Робоча група по СТАРТу», коротко зазначивши, які знання та здібності Ви готові принести в групу.

інші цікаві матеріали

Вулична виставка «Велобум 1890-х» відкрилась 24 квітня на території Національного історичного музею України (вул. Володимирська, 2) з боку Десятинного провулку і триватиме до 29 травня

​Асоціація велосипедистів Києва оголошує конкурс на надання послуг з просування у соціальних мережах.​ Обов’язки: Участь у розробці та реалізації комунікаційних кампаній для соціальних мереж; Участь у розробці

На 21 з 22 вулиць Києва, де планується підвищити швидкість понад 50 км/годину, є ризик ДТП. Про це свідчать результати аналізу ризиків підвищення швидкості на