Асоціація велосипедистів Києва вимагає врахування можливості облаштувати велоінфраструктуру на вулицях та розв’язках Києва, де наразі проходить або запланована реконструкція. Необхідність врахування велоінфраструктури при кожній реконстуркції затвердження розпорядженням КМДА у 2010 році.

Згідно із інформацією на сайті київської мерії, наразі заплановані або уже проводяться реконструкції на розв’язці моста Патона (правий берег) та розв’язці на примиканні Дніпровського узвозу до Набережного шосе. Судячи з інформації у ЗМІ щодо вигляду цих розв’язок, вони знову повторять долі розв’язок над метро “Видубичі” або на заїздах до Дарницького мосту (щодо яких навіть водії не можуть зорієнтуватися, як туди заїжджати). Для велосипедистів це означає, що їм знову залишається два виходи: або порушувати правила дорожнього руху і наражатися на вірогідну серйозну небезпеку бути збитими (намагаючись хоч якось проїхати цими розв’язками); або не їздити на велосипеді взагалі.

Фактично, велосипедисти знову виявляються утиснутими у своїх правах, та поставленими в ситуацію, коли безпечніше не користуватися велосипедом. Це суперечить і європейським цінностям, до яких би дуже хотілося, аби долучилася Україна (адже вона проголошує про це бажання), і меті Стратегії розвитку Києва – підвищити рівень використання велосипеду до 10% від загальної кількості подорожей містом. Очевидно, що з таким автомобілецентричним розвитком міста, та розв’язками для фур, а не для людей, такої мети не досягти.

Крім розв’язок, реконструкція запланована на наступних вулицях: Електротехнічній, Каховській, Струтинського, Сагайдака, Бучми, провулку Червоноармійському. Також заплановане будівництво під’їздної автомобільної дороги від Червонозоряного проспекту до аеропорту “Жуляни”.

Асоціація велосипедистів Києва направила листи до голови КМДА та начальника Головного управління транспорту КМДА з проханням виконувати розпорядження КМДА щодо врахування велоінфраструктури на реконструюйованих об’єктах дорожньо-транспортної інфраструктури, та виконувати мету Стратегії розвитку Києва – бо інакше навіщо було її приймати?

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та