Асоціація велосипедистів Києва вимагає врахування можливості облаштувати велоінфраструктуру на вулицях та розв’язках Києва, де наразі проходить або запланована реконструкція. Необхідність врахування велоінфраструктури при кожній реконстуркції затвердження розпорядженням КМДА у 2010 році.

Згідно із інформацією на сайті київської мерії, наразі заплановані або уже проводяться реконструкції на розв’язці моста Патона (правий берег) та розв’язці на примиканні Дніпровського узвозу до Набережного шосе. Судячи з інформації у ЗМІ щодо вигляду цих розв’язок, вони знову повторять долі розв’язок над метро “Видубичі” або на заїздах до Дарницького мосту (щодо яких навіть водії не можуть зорієнтуватися, як туди заїжджати). Для велосипедистів це означає, що їм знову залишається два виходи: або порушувати правила дорожнього руху і наражатися на вірогідну серйозну небезпеку бути збитими (намагаючись хоч якось проїхати цими розв’язками); або не їздити на велосипеді взагалі.

Фактично, велосипедисти знову виявляються утиснутими у своїх правах, та поставленими в ситуацію, коли безпечніше не користуватися велосипедом. Це суперечить і європейським цінностям, до яких би дуже хотілося, аби долучилася Україна (адже вона проголошує про це бажання), і меті Стратегії розвитку Києва – підвищити рівень використання велосипеду до 10% від загальної кількості подорожей містом. Очевидно, що з таким автомобілецентричним розвитком міста, та розв’язками для фур, а не для людей, такої мети не досягти.

Крім розв’язок, реконструкція запланована на наступних вулицях: Електротехнічній, Каховській, Струтинського, Сагайдака, Бучми, провулку Червоноармійському. Також заплановане будівництво під’їздної автомобільної дороги від Червонозоряного проспекту до аеропорту “Жуляни”.

Асоціація велосипедистів Києва направила листи до голови КМДА та начальника Головного управління транспорту КМДА з проханням виконувати розпорядження КМДА щодо врахування велоінфраструктури на реконструюйованих об’єктах дорожньо-транспортної інфраструктури, та виконувати мету Стратегії розвитку Києва – бо інакше навіщо було її приймати?

інші цікаві матеріали

За даними громадської організації “Мотохелп”, ДТП з велосипедистами в 2017 році було менше, ніж в 2016, на 17%.   Однак це не скасовує трагічну цифру

Друзі, вітаємо з новорічними святами! Дякуємо, що робите разом з нами Київ велосипедним. Пам’ятайте, що де пагорби, там і схили. Якщо вам важко їхати вгору,

Велоініціативи Києва зустрілися з керівниками Київської адміністрації і домовились про термінові кроки, щоб “розморозити” розвиток велоінфраструктури в місті. “Велоініціативи побачили готовність Віталія Кличка та команди