Продовження будівництва велодоріжки уздовж проспекту Бажана від Харківської до Позняків розпочалося наприкінці осені 2011. Велодоріжки на цій ділянці проходять так само з обох боків вулиці, суміщені з тротуаром, візуально відділені від пішохідної частини бордюром та асфальтом іншого кольору – червоного. На деяких ділянках велодоріжка проходить окремо від пішохідного тротуару. Ширина кожної велодоріжки – 1,5 метри.

Недоліки велодоріжки (варто виправити до введення в експлуатацію):

 

– сполучення велодоріжки під мостовим переходом біля метро „Харківська” відсутнє: південна велодоріжка „проходить” у метрі від кіосків і зникає перед мостом, несподівано починаючись через 20 м від моста.

Північна велодоріжка взагалі біля метро „Харківська” відсутня. Фактично, в найбільш складних ділянках, які потребують проектувального рішення, велосипедисту пропонується шукати вихід самостійно: несподівано кидатися або під колеса автомобілів, або в гущу пішоходів. Необхідне термінове інженерно-проектувальне рішення сполучення частин велодоріжок біля метро „Харківська”!

– велодоріжки дуже вузькі, зустрічні велосипедисти чіпляються кермом;

– бордюри недостатньо занижені, занижені частково (вполовину заїзду на велодоріжку) або не занижені зовсім, не-гірські велосипеди не можуть заїхати на велодоріжку;

– у місцях перетину з бічними вулицями велодоріжки не виділені розміткою, що знижує безпеку руху велосипедиста та у деяких випадках дезорієнтує його;

– у місцях перетину велодоріжки з виходами для пішоходів відсутні позначки для попередження велосипедистів та пішоходів;

– на велодоріжці наявні каналізаційні люки, деякі з них „притоплені” в асфальт велодоріжки, але не засипані навколо асфальтом, що створює великі ями посеред доріжки, потрапивши в які велосипедист можна впасти;

– підземний перехід на перехресті з вулицею Руденко не обладнаний рампою, через що велосипедист не може перейти на інший бік вулиці і змушений їхати в пошуках переходу щонайменше +2 км.

Асоціація велосипедистів Києва направила листа до голови Київської міської державної адміністрації Попова, начальника Головного управління транспорту КМДА Водовозова та начальника КП “Київавтодор” Глинського з проханням терміново усунути вказані недоліки на ділянці велодоріжки, що споруджується, а також усунути недоліки на велодоріжках, що уже існують.

Огляд велоінфраструктури Києва та пропозиції, що треба змінити

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та