Продовження будівництва велодоріжки уздовж проспекту Бажана від Харківської до Позняків розпочалося наприкінці осені 2011. Велодоріжки на цій ділянці проходять так само з обох боків вулиці, суміщені з тротуаром, візуально відділені від пішохідної частини бордюром та асфальтом іншого кольору – червоного. На деяких ділянках велодоріжка проходить окремо від пішохідного тротуару. Ширина кожної велодоріжки – 1,5 метри.

Недоліки велодоріжки (варто виправити до введення в експлуатацію):

 

– сполучення велодоріжки під мостовим переходом біля метро „Харківська” відсутнє: південна велодоріжка „проходить” у метрі від кіосків і зникає перед мостом, несподівано починаючись через 20 м від моста.

Північна велодоріжка взагалі біля метро „Харківська” відсутня. Фактично, в найбільш складних ділянках, які потребують проектувального рішення, велосипедисту пропонується шукати вихід самостійно: несподівано кидатися або під колеса автомобілів, або в гущу пішоходів. Необхідне термінове інженерно-проектувальне рішення сполучення частин велодоріжок біля метро „Харківська”!

– велодоріжки дуже вузькі, зустрічні велосипедисти чіпляються кермом;

– бордюри недостатньо занижені, занижені частково (вполовину заїзду на велодоріжку) або не занижені зовсім, не-гірські велосипеди не можуть заїхати на велодоріжку;

– у місцях перетину з бічними вулицями велодоріжки не виділені розміткою, що знижує безпеку руху велосипедиста та у деяких випадках дезорієнтує його;

– у місцях перетину велодоріжки з виходами для пішоходів відсутні позначки для попередження велосипедистів та пішоходів;

– на велодоріжці наявні каналізаційні люки, деякі з них „притоплені” в асфальт велодоріжки, але не засипані навколо асфальтом, що створює великі ями посеред доріжки, потрапивши в які велосипедист можна впасти;

– підземний перехід на перехресті з вулицею Руденко не обладнаний рампою, через що велосипедист не може перейти на інший бік вулиці і змушений їхати в пошуках переходу щонайменше +2 км.

Асоціація велосипедистів Києва направила листа до голови Київської міської державної адміністрації Попова, начальника Головного управління транспорту КМДА Водовозова та начальника КП “Київавтодор” Глинського з проханням терміново усунути вказані недоліки на ділянці велодоріжки, що споруджується, а також усунути недоліки на велодоріжках, що уже існують.

Огляд велоінфраструктури Києва та пропозиції, що треба змінити

інші цікаві матеріали

Центром Києва проїхали понад 500 учасниць Велопараду дівчат #KyivCycleChic, які продемонстрували, що поїздки на велосипеді можливі з будь-якої нагоди і в одязі на будь-який смак

До Клубу велобізнесу приєднався новий член – фармацевтична корпорація «Артеріум». Які цінності та місія вашого бізнесу/компанії? Ми створюємо, виробляємо та просуваємо на ринок якісні й

У Києві 7 липня розпочався велосипедний промотур, який проїде українською ділянкою майбутнього туристичного веломаршруту Євровело-4 і завершиться в Кракові (Польща). Промотур проїде через шість областей