Друзі-велосипедисти, вітаємо усіх з Новим роком, Різдвом та іншими маленькими святами, які у кожного свої, і будуть новими у новому році!

У 2011 році київська мерія відкрила дві нові велодоріжки: на Русанівській набережній та проспекті Бажана. На жаль, поки що вони неідеальні, і ми продовжуємо вимагати змін у їхній структурі.

Також ми приділяли увагу проектуванню та будівництву велоінфраструктури, налагоджували контакти з проектувальниками, надавали свої зауваження до проектів облаштування велодоріжок на проспекті Перемоги, Харківському шосе, бульварі Лесі Українки. Згідно з рекомендаціями Німецького бюро технічного співробітництва ми готуємо зауваження до велодоріжок на мостах через Дніпро, та розпочали роботу над так званими “паспортами вулиць та площ”, у яких має бути врахована велоінфраструктура.

Своїм досягненням ми вважаємо включення проекту пілотної велоінфраструктури на Позняках «Старт» до Стратегії розвитку Києва до 2025 року.

Ми продовжили роботу по внесенню змін до Правил дорожнього руху, Державних будівельних норм та інших міських документів з урахуванням потреб велосипедистів. На жаль, через повільність бюрократичного апарату, нам не вдалося внести ці зміни, і наступного року ми будемо пробувати інші методи впливу на владу.

У 2011 році були підготовлені офіційні петиції щодо розвитку велоінфраструктури у Києві та облаштування пішохідно-велосипедної зони по вулиці Сагайдачного.

Ми провели Велофест, конференцію “Велофорум” та Європейський тиждень мобільності, а цьогорічний Велопарад дівчат пройшов не лише в Києві, а і в Харкові, Одесі, Львові, Донецьку, Херсоні, Полтаві, Дніпропетровську, Чернівцях.

Також ми покращили Веломапу Києва з позначками веломагазинів, веломайстерень, велопарковок, зручних місць проїзду тощо.

Задля підвищення безпеки на дорогах ми розробили та поширили брошури щодо безпечного руху велосипедистів, організували ряд навчальних поїздок для вело-новачків, налагодили співпрацю з «Мотохелп».

Асоціація далі займається поширенням інформації та міжнародного досвіду організації велоінфраструктури, перекладаються матеріали Німецького товариства технічної співпраці (GIZ) та американські підручники з розвитку велоінфраструктури, а також документація «PRESTO» – об’єднання європейських шкіл розвитку велотранспорту.

Окремий проект Асоціації – Український інформаційний центр велотранспорту – був відкритий кілька місяців тому, і зараз набирає обертів.

2011 рік став роком тісної співпраці з українськими та іноземними велосипедними організаціями та просто небайдужими організаціями: це і Європейська федерація велосипедистів, і Фонд імені Гайнріха Бьолля в Україні, PUM, NHTV (провідний голландський дослідницький інститут в сфері планування вело інфраструктури), Чеський культурний центр та інші.

Повний звіт про нашу діяльність у 2011 році ви можете завантажити за посиланням.

Зичимо вам щастя та безпечних велошляхів у 2012 році!

Активісти Асоціації велосипедистів Києва

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед