Створення міського велопрокату у Києві приречене на провал без першочергового облаштування безпечної та якісної велоінфраструктури: велодоріжок, велосмуг, “спільного простору” тощо. Саме безпека та швидкість проїзду велосипедом по місту мають бути пріоритетами при розвитку велотранспортної системи, а привабливість та промоція велосипеду має сенс лише після впровадження цих заходів. Тож говорити про створення велопрокату у Києві передчасно щонайменше на 10 років.

“Громадський велосипед має перспективу, тільки якщо наявна якась базова інфраструктура – Вашингтон активно робив велосмуги, велодоріжки, велостоянки, пристосування громадського транспорту до велосипедів і інші подібні речі протягом останніх 20 років, а велопрокат відкрив тільки рік тому. І велопрокат цей став успішним. Якби вони відкрили його 20 років тому, це був би провал”, – зауважує велосипедист Віктор Загреба, який зараз перебуває у Вашингтоні.

“Прагнення розпочати будувати велоінфраструктуру в Києві дуже правильне і своєчасне. Але починати його потрібно з базових речей: безпечних і зручних велодоріжок та велосмуг. Велопрокатом же без цього ніхто не буде користуватися – бо нема де їздити, а по дорозі їздити страшно”, – каже активістка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

Нагадаємо, 2 грудня голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов під час зустрічі з мером Вашингтона Вінсентом Греєм заявив, що досвід міських велопрокатів надзвичайно цікавий для Києва.

інші цікаві матеріали

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») провела дводенний воркшоп з підготовки велосипедних адвокаційних кампаній для активних громадян України з різних міст. Участь у воркшопі 19-20 квітня

Сьогодні, 19 квітня, у День велосипеда жителі Києва взяли участь у флешмобі «Велосипедом на роботу». Флешмоб у столиці традиційно організувала U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»),

Велосипедна спільнота України обурена рішенням Міністерства інфраструктури України про заборону перевезення велосипедів у поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+. Результати громадських обговорень проігноровані. Перевезення неможливе Оновлені Правила перевезення