Створення міського велопрокату у Києві приречене на провал без першочергового облаштування безпечної та якісної велоінфраструктури: велодоріжок, велосмуг, “спільного простору” тощо. Саме безпека та швидкість проїзду велосипедом по місту мають бути пріоритетами при розвитку велотранспортної системи, а привабливість та промоція велосипеду має сенс лише після впровадження цих заходів. Тож говорити про створення велопрокату у Києві передчасно щонайменше на 10 років.

“Громадський велосипед має перспективу, тільки якщо наявна якась базова інфраструктура – Вашингтон активно робив велосмуги, велодоріжки, велостоянки, пристосування громадського транспорту до велосипедів і інші подібні речі протягом останніх 20 років, а велопрокат відкрив тільки рік тому. І велопрокат цей став успішним. Якби вони відкрили його 20 років тому, це був би провал”, – зауважує велосипедист Віктор Загреба, який зараз перебуває у Вашингтоні.

“Прагнення розпочати будувати велоінфраструктуру в Києві дуже правильне і своєчасне. Але починати його потрібно з базових речей: безпечних і зручних велодоріжок та велосмуг. Велопрокатом же без цього ніхто не буде користуватися – бо нема де їздити, а по дорозі їздити страшно”, – каже активістка Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

Нагадаємо, 2 грудня голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов під час зустрічі з мером Вашингтона Вінсентом Греєм заявив, що досвід міських велопрокатів надзвичайно цікавий для Києва.

інші цікаві матеріали

Стало відомо програму міжнародної конференції Велофорум 2017, який відбудеться в Миколаєві 6-8 жовтня 2017 року. Темою Велофоруму 2017 є “Велосипед – каталізатор змін у містах”.

У п’ятницю, 22 вересня, жителі Києва взяли участь у флешмобі “Велосипедом на роботу” в День без авто, який відзначають по всьому світу. Асоціація велосипедистів Києва

Київ долучається до Європейського тижня мобільності – свята раціонального розвитку транспорту. У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва підготувала насичену програму подій у столиці протягом усього