Київська мерія оголосила про збільшення площі доріг на третину, що майже в десять разів нижче, ніж пропонувалося Стратегією розвитку Києва спочатку (коли пропонували збільшити площу доріг втричі). Про це мерія повідомляє на своєму сайті, де можна прочитати повну новину від мерії.

Також мерія оголошує про необхідність оптимізація маршрутів громадського транспорту, що є хорошою думкою, але реалізовувати її пропонується не зовсім ефективно. Зокрема, встановлення на зупинках табло очікування транспорту є не дуже ефективним методом, адже люди хочуть приходити на зупинку, знаючи точний час прибуття автобуса, а не для того, щоб побачити, скільки ще хвилин їм треба чекати. Тому більш доцільним є створення чіткого, похвилинного графіку руку громадського транспорту, а не витрата значних коштів на встановлення електронних табло, які не є інформативними, натомість є доволі дорогими.

Водночас, створення чіткого похвилинного графіку руху громадського транспорту можливо досягти, виділивши окремі смуги для автобусів та тролейбусів та забезпечивши повну неможливість паркування та проїзду по них приватних автомобілів. Саме це, на думку Асоціації, має стати пріоритетом роботи влади замість купівля та встановлення електронних табло.

Також варто не тільки об’єднати транспортну мережу в єдиний веб-портал, як слушно зауважують в мерії, а й створити систему єдиного квитка для всіх видів транспорту – це допоможе зекономити час та зробить пересування киян зручнішим.

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив