Київська мерія оголосила про збільшення площі доріг на третину, що майже в десять разів нижче, ніж пропонувалося Стратегією розвитку Києва спочатку (коли пропонували збільшити площу доріг втричі). Про це мерія повідомляє на своєму сайті, де можна прочитати повну новину від мерії.

Також мерія оголошує про необхідність оптимізація маршрутів громадського транспорту, що є хорошою думкою, але реалізовувати її пропонується не зовсім ефективно. Зокрема, встановлення на зупинках табло очікування транспорту є не дуже ефективним методом, адже люди хочуть приходити на зупинку, знаючи точний час прибуття автобуса, а не для того, щоб побачити, скільки ще хвилин їм треба чекати. Тому більш доцільним є створення чіткого, похвилинного графіку руку громадського транспорту, а не витрата значних коштів на встановлення електронних табло, які не є інформативними, натомість є доволі дорогими.

Водночас, створення чіткого похвилинного графіку руху громадського транспорту можливо досягти, виділивши окремі смуги для автобусів та тролейбусів та забезпечивши повну неможливість паркування та проїзду по них приватних автомобілів. Саме це, на думку Асоціації, має стати пріоритетом роботи влади замість купівля та встановлення електронних табло.

Також варто не тільки об’єднати транспортну мережу в єдиний веб-портал, як слушно зауважують в мерії, а й створити систему єдиного квитка для всіх видів транспорту – це допоможе зекономити час та зробить пересування киян зручнішим.

інші цікаві матеріали

Стало відомо програму міжнародної конференції Велофорум 2017, який відбудеться в Миколаєві 6-8 жовтня 2017 року. Темою Велофоруму 2017 є “Велосипед – каталізатор змін у містах”.

У п’ятницю, 22 вересня, жителі Києва взяли участь у флешмобі “Велосипедом на роботу” в День без авто, який відзначають по всьому світу. Асоціація велосипедистів Києва

Київ долучається до Європейського тижня мобільності – свята раціонального розвитку транспорту. У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва підготувала насичену програму подій у столиці протягом усього