10% киян їздитимуть на роботу велосипедами – передбачатиме Стратегія розвитку Києва до 2025 року. Про це під час засідання Громадської ради при КМДА повідомив Сергій Перапечка, голова компанії Boston Consulting Group (BCG), яка розробляє стратегію.

Такі радикальні зміни у стратегії, порівняно з її початковим варіантом є непоганим початком для раціонального розвитку транспорту в Києві. Зокрема, початковий варіант стратегії передбачав збільшення площі доріг втричі та збільшення використання автомобілів. Після численних заперечень громадських організацій, зокрема, і Асоціації велосипедистів Києва, розробники стратегії повідомили про зміну фокусу.

На початку літа члени Асоціації велосипедистів Києва передали свої зауваження щодо автомобілецентричної транспортної стратегії Києва в BCG, та до сьогодні продовжують лобіювати внесення цих змін. Тому ми раді, що в BCG прислухалися до наших пропозицій та частково їх врахували, але допоки не побачимо остаточної версії документу, продовжимо роботу.

Про недоліки автомобілецентричного розвитку міста читайте в статті Асоціації велосипедистів Києва на “Українській правді”

Про те, яким має бути місто з раціональним транспортом, читайте тут.

інші цікаві матеріали

17 липня Асоціація велосипедистів Києва провела освітній семінар «Велокультура як інструмент корпоративної соціальної відповідальності» в Американській торговельній палаті (ACC). «Поїздки велосипедом на роботу стають все

Центром Києва проїхали понад 500 учасниць Велопараду дівчат #KyivCycleChic, які продемонстрували, що поїздки на велосипеді можливі з будь-якої нагоди і в одязі на будь-який смак

До Клубу велобізнесу приєднався новий член – фармацевтична корпорація «Артеріум». Які цінності та місія вашого бізнесу/компанії? Ми створюємо, виробляємо та просуваємо на ринок якісні й