10% киян їздитимуть на роботу велосипедами – передбачатиме Стратегія розвитку Києва до 2025 року. Про це під час засідання Громадської ради при КМДА повідомив Сергій Перапечка, голова компанії Boston Consulting Group (BCG), яка розробляє стратегію.

Такі радикальні зміни у стратегії, порівняно з її початковим варіантом є непоганим початком для раціонального розвитку транспорту в Києві. Зокрема, початковий варіант стратегії передбачав збільшення площі доріг втричі та збільшення використання автомобілів. Після численних заперечень громадських організацій, зокрема, і Асоціації велосипедистів Києва, розробники стратегії повідомили про зміну фокусу.

На початку літа члени Асоціації велосипедистів Києва передали свої зауваження щодо автомобілецентричної транспортної стратегії Києва в BCG, та до сьогодні продовжують лобіювати внесення цих змін. Тому ми раді, що в BCG прислухалися до наших пропозицій та частково їх врахували, але допоки не побачимо остаточної версії документу, продовжимо роботу.

Про недоліки автомобілецентричного розвитку міста читайте в статті Асоціації велосипедистів Києва на “Українській правді”

Про те, яким має бути місто з раціональним транспортом, читайте тут.

інші цікаві матеріали

Українських роботодавців запрошують до участі в національному конкурсі «Велопрацедавець 2019», який вперше проходить у восьми містах України: Київ, Харків, Полтава, Кривий Ріг, Запоріжжя, Херсон, Вінниця

У 2019 році U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») запустила першу в Україні програму сертифікації бізнесу Bike Friendly Company. Першими учасниками сертифікаційної програми Bike friendly Company

У вихідний день на вулицях Києва стало на 15% більше велосипедистів за рік. Такі результати підрахунку велосипедистів навесні 2019 року, який провела U-Cycle (ГО «Асоціація