10% киян їздитимуть на роботу велосипедами – передбачатиме Стратегія розвитку Києва до 2025 року. Про це під час засідання Громадської ради при КМДА повідомив Сергій Перапечка, голова компанії Boston Consulting Group (BCG), яка розробляє стратегію.

Такі радикальні зміни у стратегії, порівняно з її початковим варіантом є непоганим початком для раціонального розвитку транспорту в Києві. Зокрема, початковий варіант стратегії передбачав збільшення площі доріг втричі та збільшення використання автомобілів. Після численних заперечень громадських організацій, зокрема, і Асоціації велосипедистів Києва, розробники стратегії повідомили про зміну фокусу.

На початку літа члени Асоціації велосипедистів Києва передали свої зауваження щодо автомобілецентричної транспортної стратегії Києва в BCG, та до сьогодні продовжують лобіювати внесення цих змін. Тому ми раді, що в BCG прислухалися до наших пропозицій та частково їх врахували, але допоки не побачимо остаточної версії документу, продовжимо роботу.

Про недоліки автомобілецентричного розвитку міста читайте в статті Асоціації велосипедистів Києва на “Українській правді”

Про те, яким має бути місто з раціональним транспортом, читайте тут.

інші цікаві матеріали

Стало відомо програму міжнародної конференції Велофорум 2017, який відбудеться в Миколаєві 6-8 жовтня 2017 року. Темою Велофоруму 2017 є “Велосипед – каталізатор змін у містах”.

У п’ятницю, 22 вересня, жителі Києва взяли участь у флешмобі “Велосипедом на роботу” в День без авто, який відзначають по всьому світу. Асоціація велосипедистів Києва

Київ долучається до Європейського тижня мобільності – свята раціонального розвитку транспорту. У 2017 році Асоціація велосипедистів Києва підготувала насичену програму подій у столиці протягом усього