Мерія замислилася над встановленням велопарковок біля станцій метро, щоб від будинку до метро люди могли дістатися на велосипеді, залишити його на критій парковці під охороною та їхати на роботу. Це може бути повноцінною та навіть зручнішою альтернативою маршрутці, якою зараз користуються люди, аби подолати 2-3 кілометри до метро. Таке повідомолення київська мерія розмістила на своєму сайті.

Під час громадського обговорення проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року, кияни висловили побажання щодо розбудови велосипедної інфраструктури – будівництво велопарковок, вело доріжок, окремих смуг та розмітки. Стратегія передбачає створення гідної та доступної інфраструктури для екологічних засобів пересування, таких як вело- та електротранспорт”, – йдеться у повідомленні мерії.

Повідомляється також, що в якості пілотного району для облаштування велоінфрастуктури обраний лівий берег, а точніше, Дарницький район Києва – Позняки. Це – проект “Старт”, який цього року розробила та передала в мерію Асоціація велосипедистів Києва.

Нагадаємо, з самого початку розроблення та обговорення Стратегії розвитку Києва-2025, Асоціація велосипедистів надає свої зауваження до проекту. Зокрема, була організована робота із поширення наших пропозицій серед киян, та їхнього залучення до внесення пропозицій. Минулого місяця розробники Стратегії включили як мету досягення 10% перевезень саме велосипедним транспортом, 50% громадським, і 40% автомобільним.

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив