Асоціація велосипедистів Києва схвалює рішення Південно-Західної залізниці встановити спеціальні стійки для перевезення велосипедів у вагонах міської електрички.

В киевском наземном метро вагоны будут с велопарковкой | Киев | СЕГОДНЯ

Фото Південно-Західної залізниці, взято з сайту газети “Сьогодні”

Водночас, для якісного облаштування велоінфраструктури з боку залізниці цього недостатньо. Зокрема, доцільним є відкриття критих охоронюваних велопарковок біля станцій електрички, щоб до них можна було доїхати не тільки маршрутками, а й на велосипеді. Тоді на таких велопарковках можна залишити велосипед, пересісти на електричку та доїхати до місця призначення.

Така пропозиція видається ще більш доцільною, якщо зважати на те, що з міської електрички буде здійснюватися пересадка на станції метро, а в метро велосипеди провозити заборонено. Тому можливість провезти велосипед у електричці буде використана не на повну потужність.

Також, з точки зору раціонального розвитку транспорту, видається доцільним створити “єдиний квиток” на проїзд у міській електричці, метро та іншому громадському транспорті, та дотримуватися принципів інтермодальності при облаштуванні станцій пересадок метро/електричка – тобто, зробити більш зручними переходи між різними станціями (так, щоб не треба було підніматися сходами вверх-вниз, а потім навпаки, або проходити трьома підземними переходами).

Тому пропозиції Асоціації велосипедистів Києва до керівництва ПЗ-залізниці та міської влади наступні:

 

  • облаштувати криті охоронювані велопарковки біля зупинок міської електрички
  • облаштувати станції пересадок більш зручними для переходу між різними видами транспорту (принципи інтермодальності)
  • впровадити “єдиний квиток” на проїзд в усіх видах міського транспорту
  • у майбутньому користуватися принципами сталого розвитку транспорту при облаштуванні старих та будівництві нових станцій міського транспорту

Текст новини з газети “Сьогодні”:

Уже 30 вересня, як обіцяють в мерії, запрацює 13 станцій міської електрички, яку назвали “наземним метро”: Київ-Пасажирський, Видубичі, Лівий берег, Дарниця, Лівобережна, Зеніт, Сирець, Рубежівська, Борщагівка, Київ-Волинський та Караваєві дачі. Ці нові станції додадуть до станцій Троєщина та Київ-Петрівка.

“Ми уже модернізували рельси, платформи, встановили турнікети. Капітально відремонтували 12 електропоїздів. Зробили сидіння більш комфортними, встановили додаткові поручні, підйоми для інвалідів, розширили проходи між сидіннями”, – сказали газеті “Сьогодні” у прес-службі Південно-Західної залізниці. Окрім цього, у вагонах будуть встановлені спеціальні конструкції, де можна буде поставити велосипед. У Київській міській державній адміністрації прогнозують, що електричка буде перевозити до 50 тисяч людей на день, а проїзд коштуватиме, як і в метро – 2 гривні.

Нагадаємо, другу чергу “наземного метро” введуть в експлуатацію до Дня Києва у 2012 році. Це буде ще п”ять станцій: Либідська, Вишгородська, Київ-Дніпровський, Відрадний, Київська Русанівка.

За матеріалами газети “Сьогодні”

інші цікаві матеріали

Сьогодні, 21 вересня, співробітники компаній, організацій та установ Києва приєдналися до найбільшого велосипедного флешмобу «Велосипедом на роботу» напередодні всесвітнього Дня без авто. Флешмоб у столиці

У Краматорську 150-й День народження міста відзначать велопарадом #KramatorskBikeRide, який відбудеться у неділю 23 вересня. Подія пройде у рамках конференції “Східний Велофорум”, яка збере велоактивістів

Дружньо, натхненно, атмосферно, позитивно та повчально – таким видався велофестиваль “Дружбайк”, що пройшов у Дружківці 15 вересня. На площі Молодіжній відбулося справжнє свято для користувачів