Асоціація велосипедистів Києва схвалює рішення Південно-Західної залізниці встановити спеціальні стійки для перевезення велосипедів у вагонах міської електрички.

В киевском наземном метро вагоны будут с велопарковкой | Киев | СЕГОДНЯ

Фото Південно-Західної залізниці, взято з сайту газети “Сьогодні”

Водночас, для якісного облаштування велоінфраструктури з боку залізниці цього недостатньо. Зокрема, доцільним є відкриття критих охоронюваних велопарковок біля станцій електрички, щоб до них можна було доїхати не тільки маршрутками, а й на велосипеді. Тоді на таких велопарковках можна залишити велосипед, пересісти на електричку та доїхати до місця призначення.

Така пропозиція видається ще більш доцільною, якщо зважати на те, що з міської електрички буде здійснюватися пересадка на станції метро, а в метро велосипеди провозити заборонено. Тому можливість провезти велосипед у електричці буде використана не на повну потужність.

Також, з точки зору раціонального розвитку транспорту, видається доцільним створити “єдиний квиток” на проїзд у міській електричці, метро та іншому громадському транспорті, та дотримуватися принципів інтермодальності при облаштуванні станцій пересадок метро/електричка – тобто, зробити більш зручними переходи між різними станціями (так, щоб не треба було підніматися сходами вверх-вниз, а потім навпаки, або проходити трьома підземними переходами).

Тому пропозиції Асоціації велосипедистів Києва до керівництва ПЗ-залізниці та міської влади наступні:

 

  • облаштувати криті охоронювані велопарковки біля зупинок міської електрички
  • облаштувати станції пересадок більш зручними для переходу між різними видами транспорту (принципи інтермодальності)
  • впровадити “єдиний квиток” на проїзд в усіх видах міського транспорту
  • у майбутньому користуватися принципами сталого розвитку транспорту при облаштуванні старих та будівництві нових станцій міського транспорту

Текст новини з газети “Сьогодні”:

Уже 30 вересня, як обіцяють в мерії, запрацює 13 станцій міської електрички, яку назвали “наземним метро”: Київ-Пасажирський, Видубичі, Лівий берег, Дарниця, Лівобережна, Зеніт, Сирець, Рубежівська, Борщагівка, Київ-Волинський та Караваєві дачі. Ці нові станції додадуть до станцій Троєщина та Київ-Петрівка.

“Ми уже модернізували рельси, платформи, встановили турнікети. Капітально відремонтували 12 електропоїздів. Зробили сидіння більш комфортними, встановили додаткові поручні, підйоми для інвалідів, розширили проходи між сидіннями”, – сказали газеті “Сьогодні” у прес-службі Південно-Західної залізниці. Окрім цього, у вагонах будуть встановлені спеціальні конструкції, де можна буде поставити велосипед. У Київській міській державній адміністрації прогнозують, що електричка буде перевозити до 50 тисяч людей на день, а проїзд коштуватиме, як і в метро – 2 гривні.

Нагадаємо, другу чергу “наземного метро” введуть в експлуатацію до Дня Києва у 2012 році. Це буде ще п”ять станцій: Либідська, Вишгородська, Київ-Дніпровський, Відрадний, Київська Русанівка.

За матеріалами газети “Сьогодні”

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед