Половина відвідувачів Подолу – за створення тут пішохідної зони на вихідних. Таку інформацію отримали активісти Асоціації велосипедистів Києва, провівши опитування громадської думки на вулиці Сагайдачного 17 та 18 вересня.

Половина опитаних зазначили пішу ходу як один з основних способів пересування містом, а чверть з них регулярно користується велосипедом як транспортним засобом. 69% використовують громадський транспорт, а 17% та 16% зазначили пересування автомобілем в якості водія та пасажира.

Майже всі респонденти зазначили, що ініціатива “Поділ без авто” (перекриття Подолу для машин та створення пішохідної зони) є гарною ідеєю (98%). Чверть респондентів висловили бажання, аби перекриття вулилці Сагайдачного та створення пішохідного простору відбувалося щодня, тоді як половина респондентів бажають бачити вулицю пішохідною щовихідних. Переважна більшість опитаних (85%) також підтримують збільшення території, закритої для проїзду автомобілей.

На запитання “Чи купували б Ви товари в магазинах, які знаходяться на цій вулиці, у випадку, якщо вулиця була б постійно перекрита для автомобілів?”, 65% респондентів відповіли ствердно.

96% опитаних “повністю згодні” або “переважно згодні”, що ми повинні зменшити використання автомобілів для зменшення обсягу транспортного руху і забруднення навколишнього середовища в населених пунктах. Підтримка такого твердження є майже ідентичною серед тих, хто зазначив громадський транспорт як один із способів пересування містом, так і серед тих, хто громадським транспортом не користується. 9 з 10 респондентів-водіїв також “повністю” або “переважно” підтримують таке твердження.

Також більше 90% опитаних (серед яких були і автомобілісти) повністю або переважно погоджуються з твердженням, що необхідно покращити якість громадського транспорту, навіть за рахунок зменшення дорожного простору для приватних автомобілів. В групі респондентів-водіїв цей показник підтримки складає 80%.

Результати опитування показали, що принаймні ті, хто висловив бажання заповнити анкету, усвідомлюють, що перевантаження доріг приватними авто шкодить місту та його мешканцям.

У опитуванні взяли участь 58 осіб, які висловили бажання відповісти на запитання, тож вибірка не є репрезентативною.

Нагадаємо, 17-18 вересня протягом Європейського тижня мобільності у рамках експерименту “Я сьогодні без машини! Поділ без авто” було перекрито вулицю Сагайдачного та частину Контрактової площі.

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує