Асоціація велосипедистів Києва, яка є організатором Європейського тижня мобільності в Києві, пропонує зробити вулицю Сагайдачного пішохідною назавжди – тоді ця частина міста дійсно стане комфортним простором для життя.

Пропонуємо вам прийти у суботу та неділю 17 та 18 вересня на Сагайдачного та поставити свій підпис під наступним зверненням щодо створення на цій вулиці пішохідної зони.

ЗВЕРНЕННЯ ДО МІСЬКОЇ ВЛАДИ

щодо пішохідної зони на вулиці Сагайдачного

Простір міста — це не лише дороги, тротуари, будинки, офісні та торгівельні приміщення. Це також парки, сквери, алеї, пляжі, пішохідні вулиці та набережні, відкриті для всіх.

Київ уже перетворився на місто, де автомобіль став важливішим за людину, а вулиці перетворилися просто на дороги. В нашому місті пішоходи мають протискатися між автомобілями, припаркованими на тротуарах, дихати вихлопами багатогодинних заторів та бояться випустити дитину на вулицю. В місті майже не залишилось місця для піших прогулянок.

Вулиця Сагайдачного — яскравий приклад трансформації вулиці в дорогу. Мешканці та гості міста, які так люблять цю вулицю, аби дійти до одного з численних магазинів чи кав’ярень, мають протискатися тротуарами, які є завузькими для пішохідного потоку. Натомість простір дороги займається переважно транзитним транспортом або ж припаркованими автомобілями.

Тому ми як мешканці міста вимагаємо перекрити вулицю Сагайдачного та зробити її пішохідною постійно. Пішохідні вулиці сприяють проведенню часу в місті, суттєво підвищують безпеку, в тому числі і для дітей, відкривають простір для зустрічей та спілкування, а також сприяють розвитку бізнесу, який знаходиться на таких вулицях. Це один з маленьких кроків на шляху до покращення якості простору міста, яке розвивається з огляду на потреби мешканців в екологічно чистому, комфортному та безпечному середовищі.

Підтримайте пішу зону на Сагайдачного! Підпишіть звернення до влади у суботу та неділю на Сагайдачного!

 

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує