Асоціація велосипедистів Києва, яка є організатором Європейського тижня мобільності в Києві, пропонує зробити вулицю Сагайдачного пішохідною назавжди – тоді ця частина міста дійсно стане комфортним простором для життя.

Пропонуємо вам прийти у суботу та неділю 17 та 18 вересня на Сагайдачного та поставити свій підпис під наступним зверненням щодо створення на цій вулиці пішохідної зони.

ЗВЕРНЕННЯ ДО МІСЬКОЇ ВЛАДИ

щодо пішохідної зони на вулиці Сагайдачного

Простір міста — це не лише дороги, тротуари, будинки, офісні та торгівельні приміщення. Це також парки, сквери, алеї, пляжі, пішохідні вулиці та набережні, відкриті для всіх.

Київ уже перетворився на місто, де автомобіль став важливішим за людину, а вулиці перетворилися просто на дороги. В нашому місті пішоходи мають протискатися між автомобілями, припаркованими на тротуарах, дихати вихлопами багатогодинних заторів та бояться випустити дитину на вулицю. В місті майже не залишилось місця для піших прогулянок.

Вулиця Сагайдачного — яскравий приклад трансформації вулиці в дорогу. Мешканці та гості міста, які так люблять цю вулицю, аби дійти до одного з численних магазинів чи кав’ярень, мають протискатися тротуарами, які є завузькими для пішохідного потоку. Натомість простір дороги займається переважно транзитним транспортом або ж припаркованими автомобілями.

Тому ми як мешканці міста вимагаємо перекрити вулицю Сагайдачного та зробити її пішохідною постійно. Пішохідні вулиці сприяють проведенню часу в місті, суттєво підвищують безпеку, в тому числі і для дітей, відкривають простір для зустрічей та спілкування, а також сприяють розвитку бізнесу, який знаходиться на таких вулицях. Це один з маленьких кроків на шляху до покращення якості простору міста, яке розвивається з огляду на потреби мешканців в екологічно чистому, комфортному та безпечному середовищі.

Підтримайте пішу зону на Сагайдачного! Підпишіть звернення до влади у суботу та неділю на Сагайдачного!

 

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед