Якось журналісти дорікнули українському прем’єр-міністру Миколі Азарову про завеликий автопарк урядових автомобілів, на що отримали ображену відповідь: “Ви запропонуєте доїхати мені на велосипеді до Конча-Заспи?”

Натомість глава Британського уряду Девід Кемерон зовсім не соромиться користуватися двоколісним транспортом і не ризикує зневажливо говорити про нього.

 

 

У Києві велосипедистів досі сприймають як диваків і нерідко жартома називають “хрустиками”. Самі ж вони, втомившись від хамства на дорогах і байдужості міської влади, самотужки створюють собі умови для їзди і популяризують велорух.

“Велосипедистів зараз стало значно більше. На цьогорічному велодні їх зібралося до семи тисяч, тоді як минулого року було десь три-чотири тисячі”, – каже 27-річний київський підприємець Єгор Коляденко, який щодня їздить на роботу на велосипеді приблизно 20 кілометрів з Троєщини на Харківський масив.

 

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив