Якось журналісти дорікнули українському прем’єр-міністру Миколі Азарову про завеликий автопарк урядових автомобілів, на що отримали ображену відповідь: “Ви запропонуєте доїхати мені на велосипеді до Конча-Заспи?”

Натомість глава Британського уряду Девід Кемерон зовсім не соромиться користуватися двоколісним транспортом і не ризикує зневажливо говорити про нього.

 

 

У Києві велосипедистів досі сприймають як диваків і нерідко жартома називають “хрустиками”. Самі ж вони, втомившись від хамства на дорогах і байдужості міської влади, самотужки створюють собі умови для їзди і популяризують велорух.

“Велосипедистів зараз стало значно більше. На цьогорічному велодні їх зібралося до семи тисяч, тоді як минулого року було десь три-чотири тисячі”, – каже 27-річний київський підприємець Єгор Коляденко, який щодня їздить на роботу на велосипеді приблизно 20 кілометрів з Троєщини на Харківський масив.

 

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати