Днями велосипедистами ПМГО “ВелоПолтава” була подана головному управлінню у справах містобудування та архітектури міста Полтава на розгляд “Ескізна схема розміщення велодоріжок в м. Полтава”.

– На представленій схемі ми показали як можливо продовжити велодоріжки від Полтавського Дендропарку вулицями Яківчанська, Зінківська, М.Бірюзова до вул. Ковпака. Цей веломаршрут, за нашим баченням, має великі перспективи, адже так ми сполучаємо житлові та промислові райони, райони парків для відпочинку та центрів розваг. Плюс на перспективу можна продовжити велодоріжки до історичної частини міста по Каштановій Алеї до Центру міста. Туристично ці маршрути дуже й дуже привабливі – не кажучи вже про пересування Дім-Робота-Покупки-Дім. Нам головне щоб ми могли пересуватися містом безпечніше, щоб ніхто нікому не заважав. Нас мерія поки просить ескізно показати – що ми хочемо. – розповідає Олексій Кулєшов, який разом з Вікторією Івасенко працювали над проектом, вивчаючи світовий досвід по впровадженню велодоріжок у дорожньо-транспортну систему міста та відповідні нормативні документи.

Нагадаємо, що 18 квітня 2011 року на особистому прийомі делегованих велосипедистів у мера Олександра Мамая було передано напрацьовані матеріали, щодо проекту велодоріжок “Полтава Історична”. В травні також відбулася робоча нарада у головному управлінні у справах містобудування та архітектури м. Полтава з питань велодоріжок.

Джерело: http://reporter.pl.ua/novini/podiyi/2007-bachennja-velodorizhok-vid-vul-jakivchanskoyi-do-vul-kovpaka

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує