У Києві на Русанівській набережній відкрили велодоріжку: її намалювали на широкому тротуарі уздовж вулиці.

Як стало відомо членам Асоціації велосипедистів Києва, велодоріжку малювали у терміновому порядку у рамках реконструкції парку на набережній, фактично виділивши на проектування два-три дні.

Серед позитивних рис велодоріжки можна назвати її достатню ширину, відносну рівність асфальту, появу розмітки “Велодоріжка”. Серед негативних рис велосипедисти відмічають відсутність зручних заїздів на велодоріжку та постійне перехрещення велодоріжки з виходами з парку: у деяких місцях майже кожні 5-10 метрів велодоріжку можуть переходити люди.

“Ми дуже раді, що міська влада перейнялася питанням велодоріжок. Але, як і будь-яку іншу роботу в місті, прокладати велодоріжки треба з розумом і систематично: вивчити досвід іноземних країн, розробити на основі цього проект, затвердити його з громадськістю, виділити кошти на заміну асфальту або для укладання спеціального покриття, об’єднати велодоріжки в мережу велодоріжок, а не лишити окремими клаптиками в різних районах міста. Це має стати наступним кроком для міської влади, і ми сподіваємося, вона це зробить”, – заявила голова Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

Фото Сергія Думіка.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати