Мінінфраструктури хоче отримати перелік усіх європейських норм, як будувати велодоріжки. Про це стало відомо з листа Міністерства інфраструктури до Асоціації велосипедистів Києва, яку міністерство підготувало у відповідь на акцію велоактивістів 1 квітня під Адміністрацією Президента.

Мінінфраструктури визнає, що “на сьогодні дорожня інфраструктура мало адаптована до масового розповсюдження велосипедного руху”.

При підготовці відповіді міністерство зібрало уже відому нам інформацію від ДАІ (світлофори для велосипедистів, введення велосмуг та додаткова розмітка 1.29 “Доріжка для велосипедистів”), від Міністерства регіонального розвитку та будівництва (необхідність внесення змін до Державних будівельних норм, урахування в них нормальних розмірів велодоріжок тощо), від київської мерії (прокладення велодоріжок під час реконструкції вулиць, програма на 17 веломаршрутів, 1 мільйон гривень на перспективне проектування у цьому році).

Міністерство згадало і про відкриття першої велодоріжки на вулиці Здолбунівській, та нагадало про проект велодоріжки на проспекті Бажана.

Окрему сторінку міністерство присвятило переліченню відкритих велопарковок у п”яти районах Києва, з яких всі велопарковки були встановлені за кошти приватних інвесторів.

Окрім перелічення і так відомої нам інформації, міністерство запропонувало Асоціації велосипедистів Києва підготувати та передати їм перелік нормативних документів, що регламентують проектування велоінфраструктури в Європі – для вивчення доцільності (!) впровадження цих норм в Україні. З цього ми робимо висновок, що Мінінфраструктури є відповідальним за розвиток велоінфраструктури у містах України, і відтепер будемо вимагати виділити відповідальних за це, та будувати з ними нашу подальшу роботу.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати