Мінінфраструктури хоче отримати перелік усіх європейських норм, як будувати велодоріжки. Про це стало відомо з листа Міністерства інфраструктури до Асоціації велосипедистів Києва, яку міністерство підготувало у відповідь на акцію велоактивістів 1 квітня під Адміністрацією Президента.

Мінінфраструктури визнає, що “на сьогодні дорожня інфраструктура мало адаптована до масового розповсюдження велосипедного руху”.

При підготовці відповіді міністерство зібрало уже відому нам інформацію від ДАІ (світлофори для велосипедистів, введення велосмуг та додаткова розмітка 1.29 “Доріжка для велосипедистів”), від Міністерства регіонального розвитку та будівництва (необхідність внесення змін до Державних будівельних норм, урахування в них нормальних розмірів велодоріжок тощо), від київської мерії (прокладення велодоріжок під час реконструкції вулиць, програма на 17 веломаршрутів, 1 мільйон гривень на перспективне проектування у цьому році).

Міністерство згадало і про відкриття першої велодоріжки на вулиці Здолбунівській, та нагадало про проект велодоріжки на проспекті Бажана.

Окрему сторінку міністерство присвятило переліченню відкритих велопарковок у п”яти районах Києва, з яких всі велопарковки були встановлені за кошти приватних інвесторів.

Окрім перелічення і так відомої нам інформації, міністерство запропонувало Асоціації велосипедистів Києва підготувати та передати їм перелік нормативних документів, що регламентують проектування велоінфраструктури в Європі – для вивчення доцільності (!) впровадження цих норм в Україні. З цього ми робимо висновок, що Мінінфраструктури є відповідальним за розвиток велоінфраструктури у містах України, і відтепер будемо вимагати виділити відповідальних за це, та будувати з ними нашу подальшу роботу.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед