Велосипедисти передали до Київської міської державної адміністрації петицію з вимогами створювати умови для розвитку не приватного автотранспорту, а громадського та велосипедного. Документ із 1038 підписами вони передали у громадську приймальню київської мерії 24 червня.

Протягом місяця петицію підписали більше тисячі київських велосипедистів. Основні їхні вимоги: спинити масове ігнорування правил парковки у центрі міста, розвивати ефективний та екологічний громадський транспорт, відремонтувати тротуари на мостах та облаштувати їх для проїзду велосипедистів, негайно переробити проект велодоріжки на проспекті Перемоги.

“Міська влада протягом останніх років витрачає наші гроші на заохочення користування приватними автомобілями і не роблячи нічого для оптимізації транспортних автомобільних потоків. Вулиці, площі, двори і дитячі майданчики заполонили припарковані автомобілі. Транспортні затори щороку стають більшими і майже цілодобовими, призводячи до надзвичайної загазованості повітря, погіршення здоров’я мешканців міста, невиправданих економічних втрат для усіх громадян. Якість життя в Києві стрімко падає”, – йдеться у петиції.

Щодо проекту велодоріжки на проспекті Перемоги, то велосипедисти стверджують, що він недосконалий, непридатний для проїзду велосипедом та потребує негайних змін.

“Якщо збудувати велодоріжку за теперішнім проектом, нею просто неможливо буде проїхати. У кількох місцях доріжка несподівано закінчується, через 200 метрів починається, “спускається” в підземні переходи, зникає на перехрестях. Це не може бути нормальним шляхом для проїзду на велосипедах, тому не варто очікувати, що велосипедисти будують ним їздити”, – пояснила активістка Асоціації велосипедистів Києва Ксенія Семенова, якій вдалося побачити проект велодоріжки у “Київпроекті”.

Велосипедисти нагадують, що згідно з розпорядженням міського голови №886 Асоціація велосипедистів Києва має право переглядати та погоджувати проекти велодоріжок, і тому вимагають від міських чиновників не будувати “щось” для велосипедистів, не питаючи їх самих.

Текст петиції можна прочитати тут

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед