Із Франції до Китаю – лежачи на велосипеді. До Києва із проектом “Байком до школи” – завітали незвичайні туристи. Анна Салаюн та Бенджамін Столл – подорожують Європою – на лежачому велосипеді-тандемі. Стартували із міста Реймс, побували у Швейцарії, Австрії та Угорщині. Мета такої подорожі – спілкування зі школярами та обмін культурними традиціями різних народів.

Лежачий велосипед-тандем Анни та Бенджаміна на столичному бульварі Шевченка змушує перехожих і водіїв повертати голови.

Отак лежачи і крутячи педалі на своєму двоколісному, вони проїхали Швейцарію, Угорщину та Австрію. Усе найнеобхідніше – а це 60 кілограмів речей – возять із собою.

Анна: “Попереду – важкі електричні прилади, ліки, різноманітні інструменти”.

Бенжамін: “Позаду – два костюми. Один для того, щоби можна було керувати великом, а другий, щоб зустрічатися з людьми і виглядати як людина”.

Мета велоподорожі – їздити країнами Європи і розповідати місцевим школярам про дбайливе ставлення до довкілля та обмінюватися традиціями різних культур і народів. У столиці Анна та Бенджамін планують пробути ще кілька днів і зустрітися з учнями однієї з французьких шкіл. Свій чудернацький транспорт, розповідають мандрівники, їм змайстрували в Голландії спеціально для проекту “Байком до школи”.

Анна: “Ми називаємо його єдинорогом через білий колір, так, це його ім`я!”

Наступні зупинки Анни та Бенжаміна – у Росії, Казахстані, Монголії і кінцева – у Пекіні. Лежачи на велосипеді мандрівники планують проїхати усього 14 тисяч кілометрів.

Ганна Рибалка, Олександр Зіменко та Юрій Усік, “5 канал”.

Джерело фотографії

інші цікаві матеріали

Вулична виставка «Велобум 1890-х» відкрилась 24 квітня на території Національного історичного музею України (вул. Володимирська, 2) з боку Десятинного провулку і триватиме до 29 травня

​Асоціація велосипедистів Києва оголошує конкурс на надання послуг з просування у соціальних мережах.​ Обов’язки: Участь у розробці та реалізації комунікаційних кампаній для соціальних мереж; Участь у розробці

На 21 з 22 вулиць Києва, де планується підвищити швидкість понад 50 км/годину, є ризик ДТП. Про це свідчать результати аналізу ризиків підвищення швидкості на