Центральними вулицями Києва, Львова, Донецька, Одеси, Харкова та Херсона проїхали велосипедистки у сукнях та з квітами. Таким чином вони хотіли показати, що велосипед можна використовувати за будь-яких умов: і на роботу, і в магазин, і на вечірку – адже це може бути зручно навіть у повсякденному та святковому одязі.

“Більшість велосипедистів у Києві та інших великих містах України їздять у спортивному одязі. Якщо вони їздять так на роботу, вони змушені возити з собою змінний одяг, перевдягатися, приймати душ. Це стереотип. Як показує досвід Європи, їздити на велосипеді можна в будь-якому зручному одязі – у сукні, костюмі та навіть на підборах. Щоб заохотити більше людей пересідати на велосипеди, навіть не маючи спеціального спортивного одягу, ми й проводимо цей велопарад”, – пояснила організаторка велопараду, голова Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

Після пробігу учасниці поїхали пити каву у кав’ярні, де попросили книги скарг і пропозицій. Туди вони внесли свою пропозицію: встановити велопарковку до наступного відвідування.

Велопарадом дівчат відкрився Місяць велосипедних подій у Києві „Велофест-2011”, що триватиме до 14 червня. Інші велосипедні події Велофесту можна знайти на сайті Асоціації велосипедистів Києва.

Велопарад дівчат в Україні проводиться уже вдруге. Перший відбувся у вересні минулого року у Києві та Полтаві та зібрав близько півсотні велосипедисток у столиці та близько тридцяти у Полтаві.

Організаторка Всеукраїнського велопараду дівчат
Організаторка велопараду у Києві
Ірина Бондаренко
голова Асоціації велосипедистів Києва
097 699 10 38
isbondarenko at www.avk.org.ua

Організаторка велопараду у Львові
Аліна Волошинець
063 07 666 41
alina.voloshynets@gmail.com

Організаторка велопараду у Донецьку
Юлія Величкіна
050 915 80 49
julia.velichkina@gmail.com

Організаторка велопараду в Одесі
Оксана Тарасюк
093 977 44 49
oxana_tarasyuk@mail.ru

Організаторка велопараду в Херсоні

Олена Мячина

050 771 76 76
e.myachyna@gmail.com
Контакти організаторок з інших міст України (якщо вони долучаться протягом останніх днів) можна отримати у Іри Бондаренко.

 

Контакти:

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив