У Львові розпочався міжнародний семінар з обміну досвідом розбудови велосипедної інфраструктури. Досвідом будуть обмінюватися міжнародні експерти.

Про це повідомляє Німецька хвиля.

Вже наступного місяця у Львові мають збудувати першу велодоріжку. Місто розробило концепцію велосипедного руху, схему та програму розвитку велосипедної інфраструктури за підтримки дрезденських експертів та Німецького товариства з технічної співпраці (GIZ). Прийнято всі технічні параметри для руху велосипедів. Відповідно до розробленої схеми, за наступних десять років у Львові планують збудувати понад 250 км велодоріжок.

Згідно з дослідженням німецького консорціуму «Dreberis» та «Львівської політехніки» майже 83 відсотки опитаних львів’ян підтримують розбудову велоруху у місті, і 23 відсотки з них мають велосипеди.

У мерії переконані, що велоструктура стане нагальним розв’язанням транспортної проблеми Львова, яка, зрештою, виникала у всіх старовинних європейських містах.

Німецький експерт Матіас Пфайль, доповідаючи на міжнародному семінарі, відзначив, що окрім велосмуг місто має подбати про пункти обслуговування велотранспорту, прокат і стоянки. А ще врахувати основний критерій створення смуг – це інтенсивність дорожнього руху. Він також повідомив, що у Німеччині кожна десята дорога облаштована для велоруху, але лідером в цьому є Нідерланди.

У німецькому Мюнстері велосипед популярний транспорт
Водночас, велолюбителі критикують місцеву владу, яка інтенсивно будує автошляхи, а доріжок для велосипедів досі немає. Радник мера з велоінфраструктури Олег Шмід пояснив, що з міркувань безпеки на нових магістралях велодоріжок не буде, їх облаштовуватимуть на тротуарах чи травниках, а будівництво останніх дещо відстає.

На розбудову велоінфраструктури Львів потребує близько 60 мільйонів гривень, згідно з прийнятою програмою. Гроші місто планує також залучати з грантів ЄС.

інші цікаві матеріали

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує

Асоціація велосипедистів Києва вирушила в об’єднані територіальні громади, щоб познайомитись і запропонувати співпрацю в рамках проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». Проект містить декілька