У Львові розпочався міжнародний семінар з обміну досвідом розбудови велосипедної інфраструктури. Досвідом будуть обмінюватися міжнародні експерти.

Про це повідомляє Німецька хвиля.

Вже наступного місяця у Львові мають збудувати першу велодоріжку. Місто розробило концепцію велосипедного руху, схему та програму розвитку велосипедної інфраструктури за підтримки дрезденських експертів та Німецького товариства з технічної співпраці (GIZ). Прийнято всі технічні параметри для руху велосипедів. Відповідно до розробленої схеми, за наступних десять років у Львові планують збудувати понад 250 км велодоріжок.

Згідно з дослідженням німецького консорціуму «Dreberis» та «Львівської політехніки» майже 83 відсотки опитаних львів’ян підтримують розбудову велоруху у місті, і 23 відсотки з них мають велосипеди.

У мерії переконані, що велоструктура стане нагальним розв’язанням транспортної проблеми Львова, яка, зрештою, виникала у всіх старовинних європейських містах.

Німецький експерт Матіас Пфайль, доповідаючи на міжнародному семінарі, відзначив, що окрім велосмуг місто має подбати про пункти обслуговування велотранспорту, прокат і стоянки. А ще врахувати основний критерій створення смуг – це інтенсивність дорожнього руху. Він також повідомив, що у Німеччині кожна десята дорога облаштована для велоруху, але лідером в цьому є Нідерланди.

У німецькому Мюнстері велосипед популярний транспорт
Водночас, велолюбителі критикують місцеву владу, яка інтенсивно будує автошляхи, а доріжок для велосипедів досі немає. Радник мера з велоінфраструктури Олег Шмід пояснив, що з міркувань безпеки на нових магістралях велодоріжок не буде, їх облаштовуватимуть на тротуарах чи травниках, а будівництво останніх дещо відстає.

На розбудову велоінфраструктури Львів потребує близько 60 мільйонів гривень, згідно з прийнятою програмою. Гроші місто планує також залучати з грантів ЄС.

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив