У Львові розпочався міжнародний семінар з обміну досвідом розбудови велосипедної інфраструктури. Досвідом будуть обмінюватися міжнародні експерти.

Про це повідомляє Німецька хвиля.

Вже наступного місяця у Львові мають збудувати першу велодоріжку. Місто розробило концепцію велосипедного руху, схему та програму розвитку велосипедної інфраструктури за підтримки дрезденських експертів та Німецького товариства з технічної співпраці (GIZ). Прийнято всі технічні параметри для руху велосипедів. Відповідно до розробленої схеми, за наступних десять років у Львові планують збудувати понад 250 км велодоріжок.

Згідно з дослідженням німецького консорціуму «Dreberis» та «Львівської політехніки» майже 83 відсотки опитаних львів’ян підтримують розбудову велоруху у місті, і 23 відсотки з них мають велосипеди.

У мерії переконані, що велоструктура стане нагальним розв’язанням транспортної проблеми Львова, яка, зрештою, виникала у всіх старовинних європейських містах.

Німецький експерт Матіас Пфайль, доповідаючи на міжнародному семінарі, відзначив, що окрім велосмуг місто має подбати про пункти обслуговування велотранспорту, прокат і стоянки. А ще врахувати основний критерій створення смуг – це інтенсивність дорожнього руху. Він також повідомив, що у Німеччині кожна десята дорога облаштована для велоруху, але лідером в цьому є Нідерланди.

У німецькому Мюнстері велосипед популярний транспорт
Водночас, велолюбителі критикують місцеву владу, яка інтенсивно будує автошляхи, а доріжок для велосипедів досі немає. Радник мера з велоінфраструктури Олег Шмід пояснив, що з міркувань безпеки на нових магістралях велодоріжок не буде, їх облаштовуватимуть на тротуарах чи травниках, а будівництво останніх дещо відстає.

На розбудову велоінфраструктури Львів потребує близько 60 мільйонів гривень, згідно з прийнятою програмою. Гроші місто планує також залучати з грантів ЄС.

інші цікаві матеріали

Громадська організація Асоціація велосипедистів Києва створила платформу юридичної допомоги для допомоги постраждалим у вело-ДТП. Про це розповіли на прес-конференції в ІА «Київ Інформатор». Платформа юридичної

Мер Києва Віталій Кличко і транспортна комісія Київради підтримали вимоги київської велоспільноти після лежачого протесту на Хрещатику. Постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту,

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту