У квітні в мерії Черкас заснували нову традицію: дарувати кращим працівникам велосипеди, раз на місяць. У цьому місяці обрали трьох таких працівників. Велосипеди купили за рахунок засобів фонду міського голови Сергія Одарича.

За словами Одарича, сьогодні весь світ рухається у напрямку розвитку велосипедної культури, і Черкаси не будуть стояти осторонь. Особливо зважаючи на те, що вартість паливо постійно зростає. Одарич сподівається, що в міськвиконкомі така традиція буде сприйнята позитивно, і частина працівників пересяде на велосипеди. У результаті менше коштів буде витрачатися на проїзд, та й сама людина буде здоровішою і з кращим настроєм.

Окрім цього, до 15 травня біля приміщення мерії облаштують спеціальні місця для велопаркування. Голландський експерт Роберт ван Гамерон розробив для Черкас проект велодоріжок та велопарковок. Експерт організації пробув у Черкасах тиждень, і за цей час ознайомився із транспортною інфраструктурою міста.

За його словами, Голландія до остаточного впровадження велокультури йшла 30 років. Він вважає, що стільки ж часу витратять і Черкаси. На його думку, слід пропагувати велорух серед мешканців Черкас, і в першу чергу, варто заохочувати людей відмовлятися від користування автомобілями, та привчати їх до використання велосипедів.

Нагадаємо, що в Києві уже кілька років існують і три розпорядження голови КМДА, і рішення міської ради про облаштування велодоріжок та велопарковок, але досі нічого не виконується. Восени 2010 на вулиці Здолбунівський відкрили єдину 2-кілометрову велодоріжку “з Позняків на Позняки”, і далі цього кроку мерія не просувається. На 2011 рік у міському бюджеті передбачено лише 1 мільйон гривень – на проектування.

Київські велосипедисти чекають, коли ж київська мерія нарешті вивчить досвід не тільки іноземних міст, а й уже Львова та Черкас, аби почати створювати безпечну та якісну велоінфраструктуру у столиці України.

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив