Наприкінці травня у Львові, на вулиці Липинського, розпочнуть будувати перші у місті велодоріжки. Зараз триває робота над відповідним проектом.

«Ми працюємо над проектом, відповідно до якого на вул. Липинського на обох тротуарах будуть збудовані велосипедні доріжки. Підрядник, власне, чекає на проект, щоб розпочати будівництво», – зазначив керівник проектного інституту «Львівдіпрокомунбуд» Олег Хаврона, повідомили ZAXID.NET у прес-службі Львівської міської ради.

Як розповів представник підрядної організації «Онур» Олександр Добоні, велодоріжки пролягатимуть по усій вулиці Липинського – від проспекту Чорновола і до вулиці Хмельницького.

“Разом з ремонтом тротуарів ми облаштовуватимемо і велодоріжки”, – додав Олександр Добоні.

“Справді, серед львів’ян зараз дуже високі очікування початку анонсованого будівництва велодоріжок. У квітні завершилися ремонти доріг на вулиці Городоцькій (від Ряшівської до Виговського) і Липинського. Звичайно відсутність велосипедної доріжки на проїжджій частині цих вулиць викликає збурення у велоспільноті міста. З огляду на безпеку велосипедистів, вирішено на цих вулицях велосипедні доріжки збудувати на тротуарах і травниках.” – повідомив радник міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Олег Шмід

На вулиці Липинського велодоріжка проходитиме по пішохідній зоні. А на Городоцькій запропоновано влаштувати подвійну виділену велодоріжку по травнику з непарної сторони вулиці.

Також, за інформацією Олега Хаврони, проектний інститут найближчим часом приступить до роботи над проектом з будівництва велодоріжки по вулицях Ряшівській Проектованій – Науковій – Стрийській.

«Це буде велокільце, протяжність 30 км, яке буде з’єднуватись з Кінг-Кросом та новим стадіоном», – зазначив Олег Хаврона.

Джерело : zaxid.net

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив