Увага! Велосипедисти! Прочитайте цю замітку усі, і будьте обережні на цьому місці на Володимирському!

31 травня 2011, Київ. – Через будівельне сміття на тротуарі Володимирського узвозу, що біля будівельного майданчика на Поштовій площі, двоє велосипедистів впали і поламали собі кістки. Вони перечепилися через насипані на тротуарі цементні бугри, яких не видно здалеку.

Спочатку впала дівчина, вона зламала мізинець на руці та отримала численні синці та подряпини. На Поштовій площі її забрала швидка, і коли вони уже піднімалися узвозом в бік лікарні, на тому самому місці швидку спинив співробітник ДАІ, який попросив забрати ще одного велосипедиста. Хлопець впав на тому ж місці, але отримав набагато серйозніші травми: він зламав ключицю та щелепу.

Обидва травмовані поверталися після Велодня – кількатисячного велопробігу центром міста, що відбувся 28 травня. Вони спускалися на Поділ саме по тротуару, тому що по дорозі спускатися ще небезпечніше – це бруківка, на якій легко впасти.

На Володимирському узвозі ще два роки тому мала з’явитися безпечна велодоріжка (вона передбачена рішенням Київської міської ради від 24 грудня 2009 року «Про облаштування велодоріжок в місті Києві»). Але досі нічого не було зроблено.

Минулого року активісти Асоціації велосипедистів Києва проводили акцію з малювання велодоріжки на Володимирському узвозі з метою привернути увагу влади до небезпеки пересування саме цим спуском. Але незважаючи на їхні вимоги, велодоріжка не була побудована, а тротуари Володимирського з обох боків завжди заставлені припаркованими машинами. До небезпек узвозу тепер додається і неохайний будівельний майданчик.

Асоціація велосипедистів Києва написала листи в ДАІ та київську мерію з вимогою терміново усунути цементний насип та облаштувати безпечну велодоріжку, та звертається до усіх велосипедистів з проханням бути особливо уважними на Володимирському узвозі.

Контакти:

Ірина Бондаренко,

голова Асоціації велосипедистів Києва

097 699 10 38

isbondarenko at www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив