В кінці травня в Києві з’являться перші паркування для велосипедів, причому дизайнерські!

Автор багатьох відомих скульптур («Їжачок у тумані», «Кіт з вилок» і т. д.) Костянтин Скретуцький погодився розробити дизайн велопарковок. Художник вирішив зробити їху вигляді металевих велосипедистів, оздоблених в кольори світлофора. Художник створив ці велопарковки на прохання  Асоціації велосипедистів.

«Ми зустрілися з Костянтин Скретуцький, і він намалював ескіз таких велопарковковок – чоловічка, на папірці. Цей ескіз ми передали в компанію, яка робить велопарковки, і до весни вони стояли в гаражі – чекали свого часу », – розповідає історію роботи над проектом та його ініціатор Ірина Бондаренко, голова Асоціації Велосипедистів Києва.

А власник столичної арт-кнайпи “Купідон” Федір Баландін погодився їх встановити за власний кошт.

Так, одна велопарковка буде на саме біля кнайпи “Купідон”, це на розі вулиць Пушкінська і Прорізна. Інша на перетині вулиць Богдана Хмельницького та Хрещатика (обидві на 10-12 веломест) і біля парку Шевченка (на 30 місць).

«До кінця року в центрі міста з’явиться ще 20 парковок – на Майдані, вул. Червоноармійська, Андріївському узвозі, Пейзажній алеї, на Подолі, біля великих супермаркетів », – говорить власник закладу “Купідон” Федір Баландін.

«Погано, що доріжок, як у всіх європейських столицях, ще немає, але паркування – це перший крок нам назустріч», – говорить Артем Мішин, який щодня їздить по місту на велосипеді.

Паркування планують встановити і урочисто відкрити 28 травня – на традиційний всеукраїнський велопробіг містом – Велодень.

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив