Про це повідомив Марчін Гіла, польський друг Асоціації велосипедистів Києва, учасник “Велофоруму – 2010” та активіст польської мережі “Miasta dla rowerów“:

 

 

Сейм (нижня палата польського парламенту) 25 лютого 2011 р. прийняла закон, який значно розширює правові рамки для велосипедного транспорту в Польші.

Польські ПДР віднині відповідатимуть Віденській конвенції про дорожній рух (1968) і велосипедисти, які їдуть прямо відтепер матимуть пріоритет перед автомобілями, що повертають праворуч або ліворуч, незалежно від того, чи велосипедист їде по велодоріжці, велосмузі, смузі для громадського транспорту або по проїзній частині.

Також нові ПДР дозволятимуть їхати двом велосипедистам пліч-о-пліч, якщо вони не заважають при цьому іншим транспортним засобам, випереджати праворуч автомобілі, що рухаються повільно, перевозити дітей в причепах, використовувати шиповані зимові покришки. Також дозволятиметься рухатися посередині смуги на перехрестях, і, найважливіше, на круговому русі. Досі ми були змушені рухатися якомога ближче до правого краю, що робило нас менш помітними та піддавало ризику при спробі автомобіля випередити велосипед в межах правої смуги.

Новий закон легалізує електровелосипеди потужністю до 250W та триколісні моделі шириною до 0,9 м. HPV, ширші ніж 0,9 м віднині визначатимуться як рикші і їм не буде дозволено користуватися велосипедною інфраструктурою. Буде дано інше визначення велосипедної доріжки та велосипедної смуги та запроваджена новація: вдосконалена стоп-лінія.

Тепер новий закон має бути проголосований в Сенаті (як сподіваємося, без поправок), та підписаний Президентом. Це може зайняти до двох місяців, після чого він набуде сили.

Цей новий закон є результатом восьмирічної кампанії, яку проводила мережа Міста для велосипедів (Miasta dla rowerów) та трирічної роботи Міжпартійної велосипедної групи в польському парламенті, яку очолює Єва Волак (Ewa Wolak).

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.