Про це повідомив Марчін Гіла, польський друг Асоціації велосипедистів Києва, учасник “Велофоруму – 2010” та активіст польської мережі “Miasta dla rowerów“:

 

 

Сейм (нижня палата польського парламенту) 25 лютого 2011 р. прийняла закон, який значно розширює правові рамки для велосипедного транспорту в Польші.

Польські ПДР віднині відповідатимуть Віденській конвенції про дорожній рух (1968) і велосипедисти, які їдуть прямо відтепер матимуть пріоритет перед автомобілями, що повертають праворуч або ліворуч, незалежно від того, чи велосипедист їде по велодоріжці, велосмузі, смузі для громадського транспорту або по проїзній частині.

Також нові ПДР дозволятимуть їхати двом велосипедистам пліч-о-пліч, якщо вони не заважають при цьому іншим транспортним засобам, випереджати праворуч автомобілі, що рухаються повільно, перевозити дітей в причепах, використовувати шиповані зимові покришки. Також дозволятиметься рухатися посередині смуги на перехрестях, і, найважливіше, на круговому русі. Досі ми були змушені рухатися якомога ближче до правого краю, що робило нас менш помітними та піддавало ризику при спробі автомобіля випередити велосипед в межах правої смуги.

Новий закон легалізує електровелосипеди потужністю до 250W та триколісні моделі шириною до 0,9 м. HPV, ширші ніж 0,9 м віднині визначатимуться як рикші і їм не буде дозволено користуватися велосипедною інфраструктурою. Буде дано інше визначення велосипедної доріжки та велосипедної смуги та запроваджена новація: вдосконалена стоп-лінія.

Тепер новий закон має бути проголосований в Сенаті (як сподіваємося, без поправок), та підписаний Президентом. Це може зайняти до двох місяців, після чого він набуде сили.

Цей новий закон є результатом восьмирічної кампанії, яку проводила мережа Міста для велосипедів (Miasta dla rowerów) та трирічної роботи Міжпартійної велосипедної групи в польському парламенті, яку очолює Єва Волак (Ewa Wolak).

інші цікаві матеріали

Фахівці київської юридичної клініки надаватимуть велосипедистам, що потрапили у ДТП, ряд безкоштовних послуг.   Колектив юридичної клініки “Соціальна справедливість” при ДВНЗ “КНЕУ ім.В.Гетьмана” пропонує такі види

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва. АВК продовжує серію публікацій про членів Клубу велобізнесу.

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина