Перші фотографії з акції!

1 квітня 2011 року, Київ. – Президент України Віктор Янукович, Прем’єр-міністр Микола Азаров та голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов заявили, що готові розвивати велосипедну інфраструктуру в Києві негайно, та на знак своїх намірів проїхали на велосипедах перед Адміністрацією Президента.

Ролі Януковича, Азарова та Попова 1 квітня зіграли активісти Асоціації велосипедистів Києва – таким чином вони закликали керівництво держави звернути увагу на їхні вимоги та терміново почати розвивати велоінфраструктуру, пішохідний рух та громадський транспорт.

„Я особисто проїхав на велосипеді і зрозумів, що дійсно не вистачає зручних велодоріжок, з якісним покриттям та хорошими заїздами, щоб швидко та безпечно можна було доїхати з дому на роботу. Тепер я надам вказівку відповідним відомствам, і за два роки ми перетворимо Україну на провідну велосипедну державу Європи”, – заявив Віктор Янукович, роль якого виконав активіст Асоціації велосипедистів Віктор Загреба.

„Взимку я уже обіцяв киянам 20 кілометрів велодоріжок у 2011 році, але тепер я вирішив побудувати 100 кілометрів зараз, і ще 100 – у 2012. Я особисто прочитав кілька посібників з розвитку велоінфраструктури, разом з помічниками вивчив іноземний досвід, і зрозумів, що розвиток велоруху сприятиме зменшенню транспортних заторів та поліпшенню здоров’я людей. Тому ми вирішили більше не будувати такі незручні для пішоходів та велосипедистів розв’язки, як Московська площа, та не робити тунелі під схилами Києва, а першочергово будувати пішохідні та велодоріжки”, – сказав Олександр Попов, роль якого зіграла голова Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

„Міста України мають бути не для машин, а для людей. Людям потрібні місця для прогулянок, пішохідні зони та чисте повітря. Потрібні зручні переходи та безпечні велодоріжки. Облаштування зручного простору для киян та загалом українців стане пріоритетом для Кабінету міністрів у найближчі роки”, – додав Прем’єр-міністр Микола Азаров, роль якого виконала активістка Ірина Ставчук.

Згідно з дослідженням та досвідом європейських країн, основною причиною заторів та незручностей у містах є не відсутність транспортних розв’язок, а надмірна кількість машин. Зменшити кількість машин у містах можна за допомогою розвитку альтернативних видів транспорту: пішохідного руху на відстані до 3 кілометрів, велосипедного руху та громадського транспорту на відстані до 20 км. Окрім того, що це сприятиме вирішенню дорожніх проблем, це також знижуватиме рівень шкідливих викидів та покращуватиме здоров’я мешканців.

На даний момент у Києві відкрита перша 2-кілометрова велодоріжка на вулиці Здолбунівській, яка є достатньо зручною, але єдиною. Міські програми з облаштування велодоріжок (162 км) та встановлення велопарковок біля громадських закладів не виконуються.

За додатковою інформацією звертайтеся до Ірини Бондаренко, голови Асоціації велосипедистів Києва, 097 699 10 38, isbondarenko at www.avk.org.ua

 

інші цікаві матеріали

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.

Коли: середа, 13 вересня 2017 року, 17:00-19:00 та субота, 16 вересня 2017 року, 12:00-14:00 Де: понад 20 перехресть, 7 районів Києва Організатор: Асоціація велосипедистів Києва     Четвертий