Цього року Асоціація велосипедитсів ділилася з відвідувачами виставки про свої успіхи та про нові засновані ініціатививи.

Так, дехто з тільки на виставці дізнавався що в Києві вже є перша велосипедна доріжка побудована міською владою. Але тільки після численних акцій протесту асоціації. А ще одна велодоріжка була намальовована нами власними силами та коштами. Також, відвідувачів порадувала інформація що в цьому році має зявитися ще 20 кілометрів велодоріжок в центрі міста. На ці цілі вже виділили кошти в міському бюджеті. Тож велосипедом буде ще безпечніше і приємніше користувася.

Загалом, до нашого стенду люди проявляли неабий який інтерес. І якщо спочатку соромилися про щось питати, то коли ми знайомились ближще, їм дійсно була цікава наша діяльність.

Майже сотня відвідувачів захотіла підписатись на розсилку новин Асоціації велосипедистів Києва, частина захотіла стати активістами чи навіть членами організації.

Також, люди залюбки робили доброчинні внески для подальшого проведення наших акцій, як от малювання велосипедних доріжок.

Також, відвідувачі отримували інформацію з ким звязуватися у нещасному випадку з велосипедистом. Таку допомогу дають двоколісним  – активісти ініціативи Мотохелп. Вони виїжджають на аварію, допомагають юридично чи навіть матерально.

Асоціація вклосипедистів зрозуміла, що питання велоінфраструктури в місті Києві на даний момент найбільше хвилює столичних велосипедистів. А більшість із них готові не тільки чекати поки влада щось зробить для них, а самі готові діяти.

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та