У Львові провели зустріч представників мерії та іноземних спеціалістів із проектування велосипедних доріжок. Під час неї робоча група мерії Львова з розвитку велотранспорту, велосипедні громадські організації та представники українсько-німецького проекту “Стала мобільність в українських містах” обговорювали, як варто розвивати транспорт, зокрема, велосипедний, у Львові.

Зрештою, усім вдалося визначити головні транспортні проблеми міста, розробити пропозиції з розробки пілотного проекту впровадження велоінфраструктури у Львові, що з’єднає південний район та центр міста. Також було запропоновано поступово закривати вулиці в центрі для в’їзду моторизованого транспорту, та зменшувати кількість паркувальних майданчиків в центральній частині.

У Києві ж наразі немає жодної робочої групи із впровадження велосипедної інфраструктури, тому цілком можливо, що столиця залишиться пасти задніх, коли в усіх інших великих містах України та між ними уже будуть велодоріжки. Велосипедним активістам відомі міста та містечка України, де уже зараз іде мова про розробку велоінфраструктури: наприклад, мер міста Долина Івано-Франківської області уже запрошував іноземних вело-експертів та розробив попередній план розвитку велоруху в місті.

Завантажити презентацію голандського спеціаліста з велодоріжок можна за посиланням.

інші цікаві матеріали

Мер Києва Віталій Кличко і транспортна комісія Київради підтримали вимоги київської велоспільноти після лежачого протесту на Хрещатику. Постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту,

Перед входом до Київської міської державної адміністрації відбувся лежачий протест київської велоспільноти через смерть киянина Діаса Мужева, якого збила машина на велопереїзді. Організаторами лежачого протесту

Протягом 2018 року Асоціація велосипедистів Києва реалізувала пілотний проект разом з об’єднаними територіальними громадами України за підтримки Програми U-LEAD з Європою. Загальною метою проекту «Зелене світло