У Львові провели зустріч представників мерії та іноземних спеціалістів із проектування велосипедних доріжок. Під час неї робоча група мерії Львова з розвитку велотранспорту, велосипедні громадські організації та представники українсько-німецького проекту “Стала мобільність в українських містах” обговорювали, як варто розвивати транспорт, зокрема, велосипедний, у Львові.

Зрештою, усім вдалося визначити головні транспортні проблеми міста, розробити пропозиції з розробки пілотного проекту впровадження велоінфраструктури у Львові, що з’єднає південний район та центр міста. Також було запропоновано поступово закривати вулиці в центрі для в’їзду моторизованого транспорту, та зменшувати кількість паркувальних майданчиків в центральній частині.

У Києві ж наразі немає жодної робочої групи із впровадження велосипедної інфраструктури, тому цілком можливо, що столиця залишиться пасти задніх, коли в усіх інших великих містах України та між ними уже будуть велодоріжки. Велосипедним активістам відомі міста та містечка України, де уже зараз іде мова про розробку велоінфраструктури: наприклад, мер міста Долина Івано-Франківської області уже запрошував іноземних вело-експертів та розробив попередній план розвитку велоруху в місті.

Завантажити презентацію голандського спеціаліста з велодоріжок можна за посиланням.

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив