У Львові провели зустріч представників мерії та іноземних спеціалістів із проектування велосипедних доріжок. Під час неї робоча група мерії Львова з розвитку велотранспорту, велосипедні громадські організації та представники українсько-німецького проекту “Стала мобільність в українських містах” обговорювали, як варто розвивати транспорт, зокрема, велосипедний, у Львові.

Зрештою, усім вдалося визначити головні транспортні проблеми міста, розробити пропозиції з розробки пілотного проекту впровадження велоінфраструктури у Львові, що з’єднає південний район та центр міста. Також було запропоновано поступово закривати вулиці в центрі для в’їзду моторизованого транспорту, та зменшувати кількість паркувальних майданчиків в центральній частині.

У Києві ж наразі немає жодної робочої групи із впровадження велосипедної інфраструктури, тому цілком можливо, що столиця залишиться пасти задніх, коли в усіх інших великих містах України та між ними уже будуть велодоріжки. Велосипедним активістам відомі міста та містечка України, де уже зараз іде мова про розробку велоінфраструктури: наприклад, мер міста Долина Івано-Франківської області уже запрошував іноземних вело-експертів та розробив попередній план розвитку велоруху в місті.

Завантажити презентацію голандського спеціаліста з велодоріжок можна за посиланням.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2019 рік просять передбачити кошти на проектування семи веломаршрутів у Києві. Про це свідчить бюджетний запит Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської

Асоціація велосипедистів Києва поділилась досвідом з представниками та представницями громад, які перемогли в конкурсі на отримання грантів і проводили Європейський тиждень мобільності 2018. Тренінг став

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню